پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۷۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
سخنگوی سازمان غذا و دارو با تشریح نحوه قیمت‌گذاری داروها، گفت: قیمت دارو در تمام داروخانه‌های کشور ثابت است.شعیبی با بیان اینکه قیمت داروها بسته به نوع آنها تعیین می‌شود، گفت: برخی داروها برند بوده و دارای کیفیت بهتری هستند که حداکثر قیمت آنها ۳۰ درصد از داروهای ژنریک بالاتر است.

شعار سالشهرام شعیبی سخنگوی سازمان غذا و دارو در در این خصوص توضیح داد: قیمت‌گذاری دارو در کمیسیون قیمت‌گذاری سازمان غذا و دارو انجام می‌شود.

وی افزود: قیمت‌گذاری با توجه به مدارک ارائه شده از سوی کارخانه تولید کننده، سیستم توزیع‌کننده دارو و سود مناسب داروخانه‌ها انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان غذا و دارو توضیح داد: قیمت دارو در سراسر کشور ثابت است و سازمان غذا و دارو بر این موضوع نظارت کافی دارد.

شعیبی با بیان اینکه قیمت داروها بسته به نوع آنها تعیین می‌شود، گفت: برخی داروها برند بوده و دارای کیفیت بهتری هستند که حداکثر قیمت آنها ۳۰ درصد از داروهای ژنریک بالاتر است.

وی افزود: قیمت دارو ثابت است و کسی نمی‌تواند دارو را با قیمت متفاوت به فروش برساند، قیمت اکثر داروهای تولید شده در سامانه «تیتک» ثبت شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه از قیمت داروها مطلع شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک، تاریخ انتشار 14خرداد 98، کد خبر: 903380، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
ولی اینطوری نیست دقیقا در شمال شهر بری یه قیمت جنوب یه قیمت مرکز شهرم یه قیمته کاملا متفاوته اعتراضم کنی میگنن برو از یه جا دیگه بخر همینه که هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین