پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
دهبانی پور: در حال حاضر نیز به تصمیم قطعی نرسیده ام اما چون فرصت قانونی تا شانزدهم بود و در یک بلاتکلیفی در تصمیم خود بودم خواستم این فرصت قانونی برای استعفا از دست نرود و در فرصت باقی مانده به درخواست های مبنی بر حضور در انتخابات فکر و تامل خواهم کردو بعدا تصمیم خواهم گرفت.

شعارسال: رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صبح امروز (۱۳ خرداد ماه ۹۸) متن «استعفای» خود را تقدیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کرد و آقای دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آن موافقت کرده است.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفتگو با صبح زاگرس درباره این استعفا و این که آیا قصد حضور در انتخابات مجلس را دارد گفت: اگر قصد حضور در انتخابات داشتم در آن نامه می نوشتم.

رضا دهبانی پور بیان کرد: استعفای من صرفا به دلیل حضور در انتخابات نیست و البته از مدت ها پیش بخش قابل توجهی از دوستان، مردم، حوزه های مختلف، جامعه ایثارگری و دانشگاهی برای حضور در انتخابات از بنده تقاضا کردند هر چند وقت یک بار نیز خبر حضور بنده در انتخابات مجلس بر روی خروجی خبرگزاری ها قرار می گرفت که البته هیچ وقت قطعیتی درباره این خبر اعلام نکردم.

وی افزود: در حال حاضر نیز به تصمیم قطعی نرسیده ام اما چون فرصت قانونی تا شانزدهم بود و در یک بلاتکلیفی در تصمیم خود بودم خواستم این فرصت قانونی برای استعفا از دست نرود و در فرصت باقی مانده به درخواست های مبنی بر حضور در انتخابات فکر و تامل خواهم کردو بعدا تصمیم خواهم گرفت.

دهبانی پور در پاسخ به این سوال که در صورت حضور در انتخابات به صورت مستقل شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: با توجه به این که هنوز برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفته ام مشخص نیست و باید جلوتر مشخص شود.

وی درباره فضای انتخاباتی حوزه کهگیلویه گفت: چون هنوز این فضا بروز و ظهور زیادی نداشته است بنابراین نمی توان تحلیل درستی انجام داد اما قطعا رقابت در حوزه انتخابیه کهگیلویه تنگاتنگ خواهد بود و رأی بخش قابل توجهی از مردم سیاسی خواهد بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1398 ، کدخبر:120631  www.sobhezagros.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین