پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
برخی منابع خبر از استعفای وزیر آموزش و پرورش در آخرین جلسه هیات دولت خبر می‌دهند؛ استعفایی که تقدیم رئیس جمهور کشورمان شده و فرجام آن نامشخص است.
شعارسال: شنیده‌ها حکایت از استعفای سیدمحمد بطحایی از وزارت آموزش و پرورش دارد.

برخی منابع خبر از استعفای وزیر آموزش و پرورش در آخرین جلسه هیات دولت خبر می‌دهند؛ استعفایی که تقدیم رئیس جمهور کشورمان شده و فرجام آن نامشخص است.

درباره دلایل این استعفا اطلاعی در دست نیست، اما انتشار این خبر در حالی است که ساعتی پیش در صفحه وزیر در توییتر خبری منتشر شد که نشانه‌ای از استعفای وزیر در آن به چشم نمی‌خورد؛ خبری خوش که حکایت از اصلاح حقوق دانشجو معلمان دارد.

در این توییت شرح داده شده که «در آخرین روز قبل از تعطیلات در جلسه‌ای با حضور رئیس محترم و همکاران سازمان امور اداری استخدامی، موضوع اصلاح حقوق همکاران جوانم در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را بررسی کردیم و با نظر مثبت جناب انصاری امیدوارم بزودی نتیجه مورد نظر بدست آید.»

اظهار نظری که نشان می‌دهد بطحایی تا واپسین ساعات کاری پیش از تعطیلات اخیر بر سر کار حضور داشته و به امور جاری مشغول بوده است. نکته‌ای که البته نمی‌تواند نافی استعفای وی باشد، اما دست کم برخی گزینه‌های احتمالی منجر به استعفا در کشورمان از جمله اختلاف سلیقه را کمرنگ می‌کند.

گزینه‌های که پیشتر موجب استعفای بسیاری از وزرا شده اند، از جمله چند استعفای اخیر. این در حالی است که می‌دانیم بطحایی جایگزین وزیر آموزش و پرورشی شده که با استعفا از سمتش کناره گیری کرد؛ استعفایی که نویسنده آن علی اصغر فانی بود و گفته می‌شد دلیل آن استعفا، مسایل به وجود آمده در صندوق ذخیره فرهنگیان بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 16 خرداد 1398 ، کدخبر: 903677 ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
به قول یه نماینده میگفت اخه کی واسه نمایندگی میاد از وزیر بودن استعفا بده ببین داستان چیه دیگه باز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین