پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دولت دهم تصریح کرد حقوق‌های نجومی نتیجه روحیه اشرافی و سوء استفاده از جایگاه و قوانین است و فرصتی ایجاد کرده است که دولت این غده چرکین نظام اداری را اصلاح کند.

شعارسال: لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی دولت دهم ، ضمن انتقاد از پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران دولتی در عین وجود قوانین، گفت: درخصوص پرداختی ها موازین حقوقی مشخص است، قانون مدیریت خدمات کشوری چارچوب‌های حقوقی را مشخص کرده است بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که چنین حقوق های نجومی پرداخت شود.

وی در ادامه گفت: درخصوص حقوق‌های نجومی مسئولان دولتی باید پاسخگو باشند و باید دستورالعملی که برای ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه نوشته‌اند تبیین شود که آیا پرداختی ‌های نجومی بر اساس آن بوده است یا خیر.

فروزنده با تأکید بر اینکه دولت ابتدا باید با مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند برخورد کند، گفت: چنین مدیرانی لیاقت مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را ندارند. نظام جمهوری اسلامی جایگاه مدیری نیست که به دنبال پرکردن جیب خود است. البته وقتی تفکر اشرافیگری در دولت حاکم شود، چنین تبعاتی طبیعی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دولت دهم در پایان با بیان اینکه حقوق‌های نجومی نتیجه روحیه اشرافی و سوء استفاده از جایگاه و قوانین است، گفت: آقایان از جایگاه و قوانین سوء استفاده کرده‌اند. حال دولت باید در برخورد با اینان پیشقراول باشد. حقوق‌های نجومی فرصتی را بوجود آورده تا دولت این غده چرکین نظام اداری را اصلاح کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12تیر1395، کدخبر: 13950412000920: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین