پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۱۲۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
کرمان خودرویی ها که با نماد خکرمان در فرابورس شناخته می شوند از مهرماه 97 تاکنون اصلا عملکرد در خوری نداشتند و نگاهی گذرا به وضعیت فعالیت آنها در این بازار گواه این مدعاست. از بازار معاملات فرابورس که بگذریم صورتهای مالی آنها وضعیت قرمز را به وضوح نشان می دهد و باید از مدیران آن پرسید که با این فرمان چه نقشه ای دارند؟

شعارسال: کرمان موتور که این روزها در تیررس خبرنگاران اقتصادی قرار دارد همچنان درباره ی نوع عملکرد خود باید پاسخگو باشد. همانطور که در خبرها مشاهده شد دریافت 257 میلیون دلار ارز 4200 تومانی در یکسال اخیر نه تنها باعث بهبود عملکرد کرمان خودرو نشده بلکه بررسی وضعیت تولید خودرو به صورت نقطه ای نشان می دهد که این گروه خودروسازی که در فرودین 97 موفق به تولید 2853 دستگاه خودرو شده بود در فرودین 98 حتی یک دستگاه خودرو سواری هم تولید نکرده و از این حیث با توجه به میزان دریافت ارز باید پاسخگوی بسیاری از سؤالات باشد. البته این پایان مسئله درباره ی کرمان خودروئیها نیست و این گروه خودرویی که که با 5 میلیارد سهام در بازار پایه ج فرابورس فعالیت می کند بعد از انتشار صورتهای مالی 9 ماهه ی سال 97 شائبه ها را درباره ی خودش بیشتر کرد.

کرمان خودروئیها که با نماد خکرمان در فرابورس شناخته می شوند از مهرماه 97 تاکنون اصلا عملکرد در خوری نداشتند و نگاهی گذرا به وضعیت فعالیت آنها در این بازار گواه این مدعاست. از بازار معاملات فرابورس که بگذریم صورتهای مالی آنها وضعیت قرمز را به وضوح نشان می دهد و باید از مدیران آن پرسید که با این فرمان چه نقشه ای دارند؟

کاهش عجیب و غریب سود کرمان خودرو در جدیدترین صورتهای مالی مطمئنا ناشی از نوع رویکرد مدیران این گروه خودرویی است. کرمان موتوریها در سال 96 موفق به تحقق 55 میلیارد و 482 میلیون تومان سود شدند که این مقدار با کاهش 86 درصدی در نه ماهه ی 97 رقم 7 میلیارد و 683 میلیون تومان را نشان می دهد. در کنار این ماجرا ، کاهش 48 درصدی دارائیهای نامشهود و کاهش 49 درصدی درائیهای ثابت مشهود از دیگر نقاط قابل تأمل در صورتهای مالی این گروه خودرویی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نبض بازار، تاریخ انتشار: 16خرداد1398 ، کدخبر: 17918: www.nabzebaazaar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین