پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
مجری طرح گندم کشور با اشاره به پیش‌بینی تولید ۱۴.۵ میلیون تن گندم در سال جاری گفت: خرید گندم از کشاورزان در سراسر کشور در حال انجام است و تاکنون ۳ هزار میلیارد تومان از پول گندمکاران به حساب آنان پرداخت شد.
شعارسال: اسماعیل اسفندیاری‌پور ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند برداشت گندم از اراضی کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: امسال 6 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور زیر کشت گندم رفت که پیش‌بینی می‌شود 14 میلیون و 500 هزارتن محصول از این اراضی برداشت شود.

وی گفت: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت در سامانه وجه گندم به کشاورزان پرداخت می‌شود که تاکنون سه هزار میلیاردتومان از طلب گندمکاران پرداخت شده است.

مجری طرح گندم کشور همچنین از برداشت یک میلیون و 200 هزار تن گندم از سطح ‌355 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان خبرداد و افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال مانند سال‌های گذشته گلستان رتبه دوم تولید گندم کشور را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: شهرستان گنبدکاووس نیز با تولید 307 هزار تن گندم از 107هزار هکتار از اراضی کشاورزی امسال نیز پرچمدار نخست تولید گندم بین شهرستان‌های کشور خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1398 ، کدخبر: 2027330 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین