پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
سید عزت اللّه ضرغامی، با انتشار مطلبی در صفحه توئیتری خود به ادعای افرادی که میترا استاد را پرستو قلمداد کردند، واکنش نشان داد.گفتنی است که پرستو در مفاهیم اطلاعاتی به طعمه جنسی یا زن جاسوسی گفته می‌شود که از سوی یک دستگاه اطلاعاتی برای به تله انداختن یک مرد ماموریت پیدا می‌کند.
شعار سال : سید عزت اللّه ضرغامی، با انتشار مطلبی در صفحه توئیتری خود به ادعای افرادی که میترا استاد را پرستو قلمداد کردند، واکنش نشان داد.
 ظهر روز ۷ خرداد خبر قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران، به پلیس ۱۱۰ اعلام شد. این قتل در طبقه هفتم برجی واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌ وقوع پیوست. پس از گذشت ساعاتی از این رخداد، محمدعلی نجفی به قتل همسر خود اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلافات خانوادگی مطرح کرد.

اما پس از این رخداد عده‌ای بدون هیچ سند و مدرکی و در ادعایی واهی و عجیب مقتوله را پرستو نامیدند! پرستو در مفاهیم اطلاعاتی به طعمه جنسی یا زن جاسوسی گفته می‌شود که از سوی یک دستگاه اطلاعاتی برای به تله انداختن یک مرد ماموریت پیدا می‌کند.

اما پرواضح است که دستگاه‌های اطلاعاتی-امنیتی کشور ما که پرسنل‌ آن عنوان سرباز گمنام امام زمان(عج) را همراه خود دارند، دامانشان از چنین اقدامات غیرشرعی و غیراخلاقی‌ مبرا است. سید عزت اللّه ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس اسبق سازمان صداوسیما کشورمان، با انتشار مطلبی در صفحه توئیتری خود به ادعای غیرواقعی افرادی که میترا استاد را پرستو قلمداد کردند، واکنش نشان داد.

ضرغامی نوشت:

" پرستو بازی مثل سلاح کشتار جمعی، در قاموس ما نیست. به رغم انتقاداتم به برخی شیوه‌های امنیتی اطلاعاتی، معتقدم که این ممنوعیت از نقاط قوت و قابل افتخار آنان است. مطلعم که آمار پرستوهای دیگران، به سیاسیون منتقل می‌شود. برخی پند می‌گیرند و برخی ملال!
پرستو بازی ،در قاموس ما نیست

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:17خرداد1398،کدخبر:964716،www.yjc.ir

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه مشرق،تاریخ انتشار:17خرداد1398،کدخبر:964716،www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین