پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
مجتبی‌ زینی‌وند معاون وزارت آموزش و پرورش درباره اخبار منتشر شده درباره سرپرستی خود اظهار کرد: تا این لحظه موضوعی درباره سرپرستی وزارت آموزش و پرورش با بنده مطرح نشده است و حکم سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را دریافت نکردم.

شعارسال: مجتبی زینی‌وند» گفت: حکم سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را دریافت نکرده‌ام

.مجتبی‌ زینی‌وند معاون وزارت آموزش و پرورش درباره اخبار منتشر شده درباره سرپرستی خود اظهار کرد: تا این لحظه موضوعی درباره سرپرستی وزارت آموزش و پرورش با بنده مطرح نشده است و حکم سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را دریافت نکردم.

روز ۱۶ خرداد ماه، خبر استعفای وزیر آموزش و پرورش در فضای مجازی منتشر شد و شب همان روز نیز رئیس‌جمهور با استعفای سید محمد بطحایی موافقت کرد و اعلام شد که روز شنبه سرپرست آموزش و پرورش معرفی می‌شود.

از صبح امروز خبرهای متعددی در فضای مجازی درباره انتصاب زینی‌وند به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منتشر شد؛ البته پایگاه اطلاع‌رسانی دولت خبری منتشر نکرده بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1398 ، کدخبر: 13980318000509،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
این شایعه سازی در کشور ما معلوم نیست کی تموم میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین