پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، مجلس در رابطه با تلف‌شدن تعداد زیادی قوچ و میش‌ در پارک ملی گلستان، گفت: علت مرگ این حیوانات در حال بررسی است و در ماه‌های اخیر هیچگونه تلفات غیر طبیعی و جدیدی در زیستگاه‌های دیگر مشاهده نشده است.

شعارسال: سخنگوی کمیسیون کشاورزی، مجلس در رابطه با تلف‌شدن تعداد زیادی قوچ و میش‌ در پارک ملی گلستان، گفت: علت مرگ این حیوانات در حال بررسی است و در ماه‌های اخیر هیچگونه تلفات غیر طبیعی و جدیدی در زیستگاه‌های دیگر مشاهده نشده است.

 به نقل از خانه ملت، «نورمحمد تربتی نژاد» در خصوص هشدار دامپزشکی گلستان درباره احتمال شیوع تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، گفت: اداره کل دامپزشکی، مسئول بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی‌ها است و تمامی هشدار‌های کارشناسی شده و بر اساس مشاهده علائم مختلف بوده و باید به آن توجه شود.

مردم به هشدار‌های دامپزشکی درباره احتمال وقوع تب کریمه کنگو توجه کنند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: از دامداران و افراد مرتبط با نگهداری و کشتار دام می‌خواهیم با دقت و حساسیت بیشتری نکات بهداشتی را رعایت کنند.

علت تلف شدن قوچ و میش‌های پارک ملی گلستان در دست بررسی است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی همچنین در رابطه با تلف شدن قوچ و میش‌های پارک ملی گلستان تصریح کرد: علت مرگ این حیوانات در حال بررسی است، در ماه‌های اخیر هیچگونه تلفات غیر طبیعی و جدیدی در زیستگاه‌های دیگر مشاهده نشده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات و راهکار‌های پیشگیرانه توسط ادارات کل دامپزشکی استان‌های گلستان و سازمان محیط زیست در حال انجام است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1398 ، کدخبر:49658 www.hakimemehr.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین