پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۶۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
معاون مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان تهران گفت: انحصار در بازار مرغ دیگر شکسته شده و سازمان تعزیرات با ورود به این بازار، انحصار ۳۰ ساله تعدادی افراد را از بین برد.
شعار سال: معاون مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان تهران گفت: انحصار در بازار مرغ دیگر شکسته شده و سازمان تعزیرات با ورود به این بازار، انحصار ۳۰ ساله تعدادی افراد را از بین برد.

علی کوهستانی معاون مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان تهران اظهار کرد: انحصار مرغ در میدان بهمن شکسته شده است و سازمان تعزیرات با ورود خود به این بازار، انحصار ۳۰ ساله تعدادی افراد را از بین برد.

وی افزود: در حال حاضر میدان بهمن زیر نظر سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و سازمان صنعت، معدن و تجارت رفته است و قیمت ها زیر نظر آنها تعیین می‌شود.

معاون مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی مرغ مورد نیاز مرغ فروشان را تامین می کند و آن را در سایت سازمان میادین میوه و تره بار (میدان بهمن) قرار می دهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بر روند توزیع نظارت می‌کند.

وی تصریح کرد: از زمانی که انحصار در میدان بهمن شکسته شده و ۳۲ نفر در این زمینه بازداشت شدند، قیمتها در بازار مرغ به ثبات رسیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1398، کدخبر: 965104 ، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین