پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
روزنامه جوان در یادداشتی نوشت: سریال‌های بدون ربط با ماه رمضان هم مانند اغلب مجموعه‌های تلویزیونی بابدترین پایان بندی هانسخه خودراپیچیدند تا یکبار دیگر ثابت کنند که سریال نویسان سیما، صرفا برای دراز گویی وسر کار گذاشتن مخاطب و طویل کردن سریال جهت درآمد بیشتر، در کار خود، آسمان و ریسمان می‌بافند و چون قادربه جمع کردن دراماتیک وپایان معقول و جذاب داستانک‌های فرعی و حوادث باربط و بدون ربط سریال‌ها نیستند، بایک سطل سریشم، مجموعه‌ها را سر هم می‌کنند.
شعارسال: سریال‌های ماه رمضان امسال صرفنظرازکیفیت‌های ساختاری وامتیازهای خوددرپایان دادن به انواع حوادث وماجراهای سریال ها، بابی توجهی و دست کم گرفتن مخاطب و جمع بندی پسندیده داستان‌ها و داستانک هایشان، بساط خودرابرچیدند. برادرجان که می‌توانست در همان قسمت آمدن چاووش به خانه کریم و زانوزدن در مقابل خاله و طلب بخشش به خاطر عشق مهتاب، به پایان برسد، بایکسری ماجراها و زدوخوردها ومرگ کریم که درجذابیت و غنای داستان هیچ نقشی نداشتند، خودرا لنگان و نادلچسب به خط پایان رساند.

دل دار یکماه کجدار و مریز، ملت رابه دنبال خودکشاندو مثلث‌های عشقی را ردیف کرد تادرانتهاباپرداختی ضعیف وسطحی به مساله تکراری قصاص یا بخشش برسد و سر وته سریال را آبکی بهم بدوزد. ازیادهارفته نیز کلی کشت و کشتاربه راه انداخت وجنگ وجدال چیدتادریک لحظه، خسرو قاچاقچی توبه کند، مهربانودلرحم شود واتابک ومزدورانش به شیوه فیلم‌های گنگستری و وسترن به قتل برسند و مثلت عشقی خونبار سریال بابله عروس خانم از شهرزاد گونگی به ملودرام‌های سطحی هندی برسد.

سریال نویسان این گونه آثار، مردم را چه فرض کرده‌اند؟ تلویزیون انحصاری واسپانسری و کجروهمچنان بیراه می‌رود وباتخریب فرهنگ کشور، هنرمندان راهم همراه خودبه ناکجاآباد می‌برد!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1398 ، کدخبر: 1268013 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین