پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۶۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
ابراهیم فیاض درباره آسیب‌شناسی مشکلات جوانان اظهار کرد:‌ تنها راه حل مشکل جوانان ساخت مسکن است؛ چیزی که قرار بود در طی ۶ سال ۶ میلیون مسکن ساخته می‌شد که نشده است و البته با ساخت آن بیشتر مشکل جوانان حل خواهد شد.
شعار سال : استاد مردم‌شناسی دانشگاه تهران با بیان اینکه خانواده، بحران‌های فکری جوانان را از بین می‌برد، گفت:‌ دولت به ساخت خانه با متراژ کم برای جوانان اقدام کند.
ابراهیم فیاض  درباره آسیب‌شناسی مشکلات جوانان اظهار کرد:‌ تنها راه حل مشکل جوانان ساخت مسکن است؛ چیزی که قرار بود در طی ۶ سال ۶ میلیون مسکن ساخته می‌شد که نشده است و البته با ساخت آن بیشتر مشکل جوانان حل خواهد شد.
وی افزود: ساخت خانه‌هایی با متراژ کم حتی در برج‌های بلند در محله‌های فقیرنشین  نیز باعث می‌شود تا خانه شکل بگیرد و جوانان از فرسودگی و بحران‌های اجتماعی نجات پیدا کنند.
استاد مردم‌شناسی دانشگاه تهران با بیان اینکه اگر خانواده شکل بگیرد از فساد و فحشا جلوگیری می‌شود، گفت: هر چقدر متراژ خانه‌ها کم باشد دختران مجبور به هزینه کم برای جهزیه می‌شوند. ساخت مسکن با متراژ کم در تمام دنیا توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد و قطعاً با ساخت مسکن اشتغال ایجاد می شود چرا که خانواده در خانواده تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه خانواده، بحران‌های فکری جوانان را از بین می‌برد عنوان کرد:‌ نصف دین اسلام با خانواده شکل می‌گیرد و این خانواده است که مذهب، اقتصاد، ذهن آرام و ...را به جوانان هدیه می‌کند.


شعار سال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 19خرداد 1398، کدخبر:396390،ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
دولت اگه میتونست که اینقدر مسکن گرون نمیشد این از بیکفایتی دولت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین