پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
دادستان نظامی ارتش اسرائیل دستور داد یکی از افسران عالی‌رتبه این ارتش به اتهام برقراری رابطه جنسی در داخل ارتش از کار معلق شود.
شعار سال:دادستان نظامی ارتش اسرائیل دستور داد یکی از افسران عالی‌رتبه این ارتش به اتهام برقراری رابطه جنسی در داخل ارتش از کار معلق شود.

 دادستان نظامی ارتش اسرائیل دستور داد یکی از افسران عالی‌رتبه این ارتش به اتهام برقراری رابطه جنسی در داخل ارتش از کار معلق شود.
 شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود: این افسر که درجه سرهنگی دارد مظنون به ارتکاب روابط جنسی با نظامیان زن تحت امر خویش است.
به گزارش این شبکه عبری‌زبان، سرهنگ مذکور متهم است که در مقابل فراهم کردن زمینه فرار نظامیان زن از خدمت نظام یا تنبیه‌های انضباطی، با آنها رابطه برقرار کرده است.
گفتنی است تاکنون صدها مورد از روابط منافی عفت بین درجه‌داران و نظامیان زن زیردست در ارتش رژیم صهیونیستی رسانه‌ای شده است، به نحوی که برخی از تحلیلگران اسرائیلی ارتش رژیم‌شان را فاسدترین ارتش جهان توصیف کرده‌‌اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اعتمادآنلاین،تاریخ انتشار:19خرداد1398،کدخبر:310861،etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین