پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۷۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه افزون بر ۸۰ هزار طرح عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: برای تکمیل این طرح ها به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
شعار سال : معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه افزون بر ۸۰ هزار طرح عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: برای تکمیل این طرح ها به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
مهدی جمالی نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در یزد افزود: تأمین این اعتبار در توان دولت نخواهد بود و واگذاری آنها به بخش خصوصی از اولویت‌های این معاونت است.

وی اظهار داشت: بیشترین دغدغه و مشکلات شهرداری‌ها نیز تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام است و همه تلاش و همت ما نیز بر این مهم، متمرکز شده است.

جمالی نژاد با اشاره به اجرای طرح‌های زود بازده در کشور تصریح کرد: در چهملین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات ۴۰ هزار طرح کم هزینه و زود بازده با بسیج سازندگی در کشور آغاز شد که تعدادی از آنها در هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بارندگی‌ها و سیلاب‌های اخیر هم گفت: بیش از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی بر اثر این بارندگی‌ها در نقاط مختلف کشور تخریب و آسیب دید که نیازمند بازسازی و نوسازی است و بیشترین تخریب‌ها مربوط به استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان است.

معاون وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: شهرداران شهرهای اهواز، رشت و برخی دیگر از مراکز استان‌ها هنوز مشخص نشده که سعی بر این است که در نخستین فرصت معرفی شوند و تلاش بر این است که کسانی انتخاب شوند که با آئین نامه و دستورالعمل جدید وزارت کشور همراه و دارای تجارب مدیریت شهری باشند.

، معاون عمرانی وزیر کشور صبح امروز با حضور بر مزار سومین شهید محراب آیت‌الله محمد صدوقی و شهدای گمنام حسینیه امیر چقماق به مقام آنها ادای احترام کرد.

دیدار با با آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و شرکت در مراسم معارفه شهردار یزد از جمله برنامه‌های جمالی نژاد در سفر به یزد بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر ایران،تاریخ انتشار:18خرداد1398،کدخبر: 672129،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین