پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده فنی دانشگاه تهران در جلسه‌ای با اعضای انجمن علمی مهندسی شیمی و پلیمر این دانشکده، از فعالیت‌های این انجمن تقدیر کرد.

شعارسال: در این جلسه به فعالیت‌های انجمن مهندسی شیمی و پلیمر در راستای ترویج مصرف بهینه منابع محدود طبیعی اشاره شد. همچنین بروز بودن وبسایت این انجمن برای خبررسانی در مورد برگزاری دوره‌های تخصصی و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها، ثبت‌نام الکترونیکی از دانشجویان برای حضور در بازدیدها، ثبت نام اینترنتی دوره‌های آموزشی، صدور گواهی‌نامه دوره‌های آموزشی به صورت الکترونیکی و اخذ مجوزهای لازم و انجام نامه‌نگاری‌ها به صورت الکترونیکی از دیگر فعالیت‌های این انجمن بوده است.

ارتباط خوب انجمن مهندسی شیمی و پلیمر با صنایع نیز از دیگر مواردی بود که مورد قدردانی قرار گرفت. این ارتباط باعث شد تا اخیراً بازدیدهای متعددی از صنایع مختلف مانند بازدید از شرکت پایون‌پلیمر (آشنایی با فرآیندهای مستربچ‌سازی، کامپاندسازی، اکستروژن و الیاف پلیمری)، بازدید از شرکت پارت‌الکتریک (آشنایی با فرآیند تزریق پلاستیک و اکستروژن پلاستیک‌های کابل‌های سیم)، بازدید از شرکت ایران تایر (آشنایی با فرآیندهای تبدیل لاستیک به تایر خودرو)، بازدید از شرکت نفت ایرانول (آشنایی با فرآیندهای تولید روغن موتور و انواع روانکار)، بازدید از شرکت زمزم (آشنایی با فرآیند قالب‌گیری بادی پلاستیک و فرآیند تولید نوشابه)، بازدید از شرکت بهنوش (آشنایی با فرآیندهای تولید دلستر و ارائه دیدی از گرایش صنایع غذایی مهندسی شیمی)، بازدید از شرکت مینو (آشنایی با فرآیندهای تولید محصولات مختلف مینو و ارائه دیدی از گرایش صنایع غذایی مهندسی شیمی)، بازدید از تصفیه‌خانه کن (آشنایی با فرآیندهای تصفیه آب)، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران (آشنایی با فرآیندهای تصفیه آب) صورت بگیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19خرداد1398 ، کدخبر: 98031907814: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین