پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
اطلاعیه‌ شرکت اسنپ: اسنپ خود را مقید به رعایت چارچوب‌های قانونی و ارزش‌های اسلامی جامعه می‌داند و بر پایبندی به آن متعهد است و در قوانین شرکت اسنپ صراحتاً بر التزام به رعایت حجاب تاکید شده است.

شعارسال: اطلاعیه‌ شرکت اسنپ: اسنپ خود را مقید به رعایت چارچوب‌های قانونی و ارزش‌های اسلامی جامعه می‌داند و بر پایبندی به آن متعهد است و در قوانین شرکت اسنپ صراحتاً بر التزام به رعایت حجاب تاکید شده است.

 شرکت اسنپ در ارتباط با مسئله پیش آمده اخیر در خصوص یک سفر درون شهری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: اسنپ خود را مقید به رعایت چارچوب‌های قانونی و ارزش‌های اسلامی جامعه می‌داند و بر پایبندی به آن متعهد است و در قوانین شرکت اسنپ صراحتاً بر التزام به رعایت حجاب تاکید شده است.

این شرکت ضمن تکذیب شایعات مربوط به برخورد با راننده اعلام می‌کند حساب کاربری ایشان در هیچ مقطعی غیرفعال نشده است. علاوه بر این، از راننده مذکور بابت رعایت قوانین شرکت قدردانی به عمل خواهد آمد و اسنپ بابت افشای اطلاعات شخصی راننده، خود را محق به پیگیری موضوع می‌داند. همچنین لازم به ذکر است، تماس با مسافر طبق رویه‌های معمول شرکت در مورد سفرهای ناتمام صورت گرفته و به منزله تایید رفتار مسافر نبوده است.

در پایان شرکت اسنپ با اجتناب از ورود به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی و تاکید بر قوانین و حقوق شهروندی و ضمن ابراز تاسف از اتفاق رخ داده از کلیه کاربران محترم راننده و مسافر تقاضا دارد با رعایت هر چه بیشتر قانون و توجه به ارزش‌ها و اخلاق اسلامی و رفتار توام با احترام متقابل و شکیبایی، فضایی مناسب برای سفرها ایجاد کنند. همچنین در صورت بروز هرگونه اختلاف در حین سفر پیش از هر اقدامی با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند و اطمینان داشته باشند که اسنپ مدافع حقوق‌ مسافر و راننده خواهد بود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1398 ، کدخبر: 13980319001186،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین