پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
فرمانده ناوگروه آبراهام لینکلن که در دریای عرب در شرق دریای عمان مستقر شده می‌گوید از زمان حضور آنها در منطقه برخورد ایرانی‌ها "حرفه‌ای" بوده است.

شعارسال: فرمانده ناوگروه آبراهام لینکلن که در دریای عرب در شرق دریای عمان مستقر شده می‌گوید از زمان حضور آنها در منطقه برخورد ایرانی‌ها "حرفه‌ای" بوده است.

فرمانده ناوگروه آبراهام لینکلن که در دریای عرب در شرق دریای عمان مستقر شده می‌گوید از زمان حضور آنها در منطقه برخورد ایرانی‌ها "حرفه‌ای" بوده است.

دریابان جان وِید به خبرنگاران گفته است که از زمان فعالیت آنها در منطقه در چندین مورد با طرف ایرانی ارتباط داشته‌اند که همه آنها "حرفه‌ای و ایمن" بوده است.

دریابان وید گفته است که ایرانی‌ها هیچ کاری نکرده‌اند که قدرت مانور و حرکت ناوگروه را محدود کنند یا "به طریقی عمل کنند که ما مجبور به در نظر گرفتن تدابیر دفاعی شویم."

فرمانده ناوگروه آبراهام لینکلن گفته است که فعالیت قایق‌های تندرو سپاه پاسداران در آبراه‌های منطقه همچنان ادامه دارد.

دولت آمریکا حدود یک ماه پیش اعلام کرد که ناوگروه یواس‌اس آبراهام لینکلن را به دلیل "افزایش تحرکات ایران در منطقه" به خلیج فارس می‌فرستد.

این ناوگروه وارد منطقه خلیج فارس نشده و در حال حاضر در دریای عرب در شما غرب اقیانوس هند لنگر انداخته است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 19خرداد 1398 ، کدخبر:482115 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین