پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
رئیس فدراسیون فوتبال پس از اتفاقات رخ‌داده پیرامون انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی تیم امید، امروز به دیدار صالحی امیری رفت.
شعار سال : فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید، به جمع‌بندی رسیده و فرهاد مجیدی را به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده است. اگرچه فدراسیون به‌صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده، اما توافقات نهایی با مجیدی صورت گرفته و انتشار خبر سرمربی‌گری مجیدی در تیم امید کافی بود که کمیته ملی المپیک مخالفت خود را با این موضوع اعلام و عنوان کند که این انتخاب را به‌رسمیت نمی‌شناسد.

پس از این موضوع مهدی تاج امروز به دیدار رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک رفت. تاج در این دیدار توضیحاتی درباره روند انتخاب مجیدی ارائه کرد. صالحی امیری اما تأکید داشت که نه کمیته ملی المپیک و نه وزارت ورزش در جریان انتخاب مجیدی نبودند و بهتر بود آن‌ها را نیز در جریان این انتخاب قرار می‌دادند. تاج با اعلام این‌که هنوز قراردادی امضا نشده توضیحاتی درباره این انتخاب ارائه کرد، در نهایت جمع‌بندی جلسه امروز این‌گونه بود که مهدی تاج اوایل هفته آینده در جلسه ستاد عالی مسابقات المپیک 2020 توکیو که وزیر ورزش نیز در آن هست، حضور یافته و گزارشی کامل در این باره ارائه و دلایلش را برای انتخاب مجیدی اعلام کند.

باید دید در این جلسه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما به‌نظر نمی‌رسد موضوع حضور مجیدی در تیم امید منتفی شود، هرچند امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزار تسنیم، تاریخ انتشار: 21خرداد1398 ، کدخبر:2029310 : www.tasnimnews.co

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
قطعا که مجیدی به این اعتماد مدیران فوتبالی پاسخ مثبت میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین