پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۲۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
در تابستان سال گذشته ۳۳۴ شهر با جمعیت حدود ۳۵میلیون نفر در معرض تنش آبی قرار داشتند که این میزان، طبق گفته معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، فعلاً (و به‌صورت موقت) در آستانه تابستان ۹۸ به صفر رسیده است.

شعارسال: در تابستان سال گذشته ۳۳۴ شهر با جمعیت حدود ۳۵میلیون نفر در معرض تنش آبی قرار داشتند که این میزان، طبق گفته معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، فعلاً (و به‌صورت موقت) در آستانه تابستان ۹۸ به صفر رسیده است.

قاسم تقی‌زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا اظهار داشت: با توجه به بارش‌های کم‌سابقه سال آبی جاری، در حال حاضر و هم‌اکنون، شهری نداریم که تنش آبی داشته باشد و امیدواریم در فصل تابستان نیز با شهری که تنش آبی داشته باشد مواجه نشویم.

معاون وزیر نیرو همچنین در خصوص تنش آبی در روستاها گفت: روستاها مشکل تأمین آب ندارند بلکه مشکل خطوط آبرسانی دارند که پروژه‌های متعددی در اقصی نقاط کشور درحال انجام است تا آبرسانی به روستاها افزایش یابد و تعداد روستای بیشتری در زمره روستاهای بهره‌مند از شبکه مناسب آب شرب قرار گیرند.

 در تابستان سال گذشته 334 شهر با جمعیت حدود 35 میلیون نفر در معرض تنش آبی قرار داشتند که این میزان، طبق گفته معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، فعلاً (و به‌صورت موقت) در آستانه تابستان 98 به صفر رسیده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1398 ، کدخبر:2029367 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین