پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۱۳۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
مدیرکل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: حمایت از لوازم التحریر ایرانی امسال با جدیت دنبال می‌شود.
شعار سال : علی رمضانی  گفت: از آنجا که بر بحث حمایت از کالای ایرانی تأکید زیادی شده است، امسال پیش از شروع سال جدید تحصیلی جشنواره حمایت از کالای ایرانی در همه استان‌ها برگزار می شود.
وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان در این جشنواره نقش اساسی دارند اضافه کرد: همه دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و این کار در راستای اهداف آموزش و پرورش در مدرسه‌محوری است.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خاطر‌نشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند وارد سایت این جشنواره شده و آثار خود را بارگذاری کنند.
رمضانی با تأکید بر اینکه بحث استفاده از کالای ایرانی امسال با قدرت بیشتری در مدارس دنبال می‌شود خاطر‌نشان کرد: امسال با نظارت‌های صورت‌گرفته تولیدات لوازم التحریر ایرانی با حجم و کیفیت بهتری صورت می‌گیرد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حمایت‌های بیشتری از سوی خانواده‌ها از این کالاها صورت گیرد.
وی افزود: در کل کشور ۱۸۲ کانون فرهنگی و هنری داریم که در این کانون‌ها لوازم التحریر ایرانی را عرضه می‌کنیم تا هم از کالای ایرانی حمایت کرده باشیم و هم با قیمت مناسب‌تری این اقلام را در دست دانش‌آموزان قرار‌دهیم.

شعار سال ، بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 22 خرداد 1398، کدخبر:397583،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین