پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی دومین استان پیر کشور است و این موضوع مسئولیت را برای مسئولان و مدیران و افراد ذیربط سنگین‌تر کرده و دغدغه‌ها را افزایش می‌دهد و دستگاه‌های مربوط باید به رفع این دغدغه‌ها بپردازند.بهروز اکرمی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی اظهار کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی هیچگونه آمار متقنی نمی‌توان بدست آورد و آمارهای موجود تنها تلنگری محسوب می‌شود تا مدیران و مسئولان مربوطه در این حوزه به تجزیه و تحلیل بپردازند.

شعار سال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی دومین استان پیر کشور است و این موضوع مسئولیت را برای مسئولان و مدیران و افراد ذیربط سنگین‌تر کرده و دغدغه‌ها را افزایش می‌دهد و دستگاه‌های مربوط باید به رفع این دغدغه‌ها بپردازند.

بهروز اکرمی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی اظهار کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی هیچگونه آمار متقنی نمی‌توان بدست آورد و آمارهای موجود تنها تلنگری محسوب می‌شود تا مدیران و مسئولان مربوطه در این حوزه به تجزیه و تحلیل بپردازند.

وی افزود: در این حوزه باید احساس مسئولیت داشته و تأثیرگذاری عوامل مختلف را بررسی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: موضوعات مرتبط با دستگاه‌ها مانند نزاع فردی و دسته جمعی باید توسط کارشناسان مربوطه تجزیه تحلیل شود تا بتوان راهکارهای مناسب را به منظور کاهش آنها بدست آورد.

اکرمی اضافه کرد: تیم‌های مختلف کارشناسی تا شهرویر ماه باید داده‌ها و آمارهای موجود را بررسی کنند، همجنین باید یک تیم کارشناسی درون دستگاهی با همکاری دستگاه‌ها بعد از تجزیه و تحلیل داده‌ها، نظرات خود را برای تصویب و بررسی در کارگروه ارائه دهند.

وی با اشاره به هفته ازدواج بیان کرد: سال گذشته از ۱۶ هزار و ۸۵۶ متقاضی دریافت وام ازدواج، بیش از ۹۵ درصد موفق به دریافت وام شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: در تمام جوامع بشری و اعصار نهاد خانواده یک نهاد مقدس و قابل احترام بوده و پایه تشکیل خانواده نیز ازدواج است و با توجه به اهمیت فوق العاده این نهاد مهم در جامعه، باید عوامل تسهیل‌گر و موانع موجود بر راه ازدواج را بررسی کنیم.

اکرمی خاطرنشان کرد: عوامل ازدواج باید مطابق با فرهنگ جامعه استان مرکزی تحلیل شده و دارای وزن باشند.

وی افزود: چهارشنبه ۲۲ خردادماه ساعت ۹ صبح آئین نکوداشت زنان مفاخر استان مرکزی برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شد، همچنین دبیرخانه دائمی زنان مفاخر کشور نیز در استان مرکزی افتتاح می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 20خرداد 98، کد خبر: 482334، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین