پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
حکم وزیر کشور در خصوص انتصاب شهردار جدید رشت عصر چهارشنبه ۲۲ خرداد توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به وی اعطاء شد.

شعارسال: حکم وزیر کشور در خصوص انتصاب شهردار جدید رشت عصر چهارشنبه ۲۲ خرداد توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به وی اعطاء شد.

در این جلسه که با حضور اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری گیلان ، علوی رئیس و رسولی نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد، دکتر جمالی نژاد حکم انتصاب دکتر ناصرحاج محمدی شهردار جدید رشت را به وی اعطاء نمود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید رشت، تاکید کرد: شورا و شهرداری برای جلب مشارکت مردم در برنامه های مدیریت شهری و همچنین اجرای پروژه های شهری با اتکا به منابع مردمی و سرمایه گذاران؛ باید در جامعه امیدآفرینی کنند.

گفتنی است مراسم معارفه و شروع به کار رسمی شهردار جدید رشت در استان گیلان و شهر رشت نیز در روز شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن شهدای ناجا میدان انتظام با حضور مسوولین ملی و استانی برگزار می شود .










شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  صبح رشت، تاریخ انتشار: 22خرداد 1398 ، کدخبر:-www.sobherasht.ir ،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
امیدواریم که به موفقیت برسن و مدیریت عالی داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین