پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با ارائه توضیحاتی درباره دیوارنگاره ای در تقاطع خیابان شهید گمنام و اتوبان کردستان با موضوع اقدامات این نهاد در سیل اخیر گفت: این عکس با رضایت صاحب اثر بازروایت شده است. اثر مذکور را روح الله خسروی نژاد از عکاسان شناخته شده، در پلدختر به ثبت رسانده اما در دیوارنگاره شهرداری، تحریف شده است.

شعارسال: مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با ارائه توضیحاتی درباره دیوارنگاره ای در تقاطع خیابان شهید گمنام و اتوبان کردستان با موضوع اقدامات این نهاد در سیل اخیر گفت: این عکس با رضایت صاحب اثر بازروایت شده است. اثر مذکور را روح الله خسروی نژاد از عکاسان شناخته شده، در پلدختر به ثبت رسانده اما در دیوارنگاره شهرداری، تحریف شده است.

مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با ارائه توضیحاتی درباره دیوارنگاره ای در تقاطع خیابان شهید گمنام و اتوبان کردستان با موضوع اقدامات این نهاد در سیل اخیر گفت: این عکس با رضایت صاحب اثر بازروایت شده است.

رضا محبی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: نهادها و گروه‌های مختلف جهادی و مردم برای کمک به سیل زدگان در این مناطق حضور پیدا کردند، روح الله خسروی نژاد از عکاسان شناخته شده، عکسی را از این اقدامات در پلدختر به ثبت رساند.

وی گفت: در این عکس، چند نفر از مردم و نیروهای ارتش با همکاری و اتحاد اجازه ندادند پرچم ایران به زمین بیافتد، این رویداد از قالب عکس خارج و به نماد ملی برای همبستگی و حفظ کشور در شرایط سخت تبدیل شد.

محبی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در استان‌های سیل زده افزود: همچنین این نهاد به عنوان معین استان خوزستان معرفی شد و اقدامات را در این استان انجام داد و به این واسطه پویشی با عنوان «تهران در کنار خوزستان» نیز راه اندازی شد.

مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهارداشت: این نهاد با کسب اجازه از صاحب اثر و خرید امتیاز تلاش کرد برای به نمایش گذاشتن اقدامات مأموران شهرداری (نیروهای آتش نشانی، خدماتی و پاکبانان) از این عکس روایت متفاوتی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بازروایت کار مرسوم در آثار هنری است، گفت: شهرداری تهران با این بازخوانی و روایت گرافیکی خدشه‌ای به اصل اثر وارد نکرده، هویت کار را تغییر نداده و آن را سخیف و کم ارزش نکرده است.

محبی خاطرنشان کرد: زمانی که از وحدت ملی سخن می‌گوئیم صلابت ایران و پرچم کشور مهم است و فرقی میان پزشکان، نیروهای کمیته امداد، سپاه و شهرداری برای حفظ کشور وجود ندارد و شهرداری تهران از این اثر به عنوان نمادی برای اقدامات خود در حفظ کشور استفاده کرده است.

به گزارش ایرنا، نصب دیوارنگاره ای در تقاطع خیابان شهید گمنام و اتوبان کردستان با موضوع اقدامات شهرداری تهران در سیل اخیر خبرساز شده و انتقادهایی در پی داشته است که شهرداری تصویر معروف سیل پلدختر را تحریف کرده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1398 ، کدخبر: 482872،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین