پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
۶ و نیم میلیارد دلار انواع محصولات کشاورزی پارسال به خارج از کشور صادر شد.
شعارسال: شجری مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی در جریان بازدید از پایانه صادراتی گل و گیاه عباس آباد گفت: ۶ میلیون و چهارصد هزار تن محصولات کشاورزی به ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شد.

وی با بیان اینکه میزان صادرات در سال‌های گذشته حدود ۴ میلیارد دلار بود، افزود: ظرفیت‌های خوبی برای افزایش سهم جمهوری اسلامی ایران در بازار جهانی محصولات کشاورزی وجود دارد و افزایش ۲۰ درصدی آن در برنامه جهاد کشاورزی قرار دارد.

مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی، اولویت این وزرات خانه را برند سازی و راه اندازی زنجیره‌های عرضه اعلام کرد و گفت: برای افزایش صادرات محصولات کشاورزی باید انگیزه‌های مالی برای صادر کنندگان ایجاد شود و افرادی که در ساز و کار‌های نوین این وزرات خانه شرکت می‌کنند در اولویت هستند.

شجری با بیان اینکه هرگاه با مازاد محصولات کشاوزی مواجه به فکر صادرات آن محصول به خارج می افتیم ،افزود: برای توسعه صادرات متناسب با نیاز مصرف‌کننده خارجی باید تولید کرد و به سمت تقاضامحوری صادرات گام برداشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1398 ، کدخبر: 6964706 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین