پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵
امام جمعه موقت سنندج حمایت از بخش کشاورزی را بهترین فرصت در راستای توسعه پایدار و همه جانبه استان کردستان عنوان کرد.

شعارسال: ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم در برنامه ها و مناسبت های دینی و مذهبی یکی از مهمترین ویژگی‌های جوامع اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در برپایی نماز جمعه، گفت: حضور در این امر مهم باعث می‌شود که اقتدار و همچنین عزت و همدلی بیشتری در جامعه اسلامی ایجاد شود و در واقع می توان نماز جمعه را محور وحدت مردم عنوان کرد.

امام جمعه موقت سنندج خواستار حضور و مشارکت هرچه بهتر مردم در مناسبت های دینی و مذهبی شد و افزود: انتظار می‌رود که تمام مناسبت های دینی و مذهبی ما به ویژه بر پایی نماز جمعه در میان حضور و استقبال پرشور مردم به ویژه نسل جوان برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ایام هفته جهاد کشاورزی، افزود: توسعه بخش کشاورزی زمینه‌ساز پیشرفت همه جانبه استان کردستان است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید زمینه برای حمایت از بخش کشاورزی استان کردستان به بهترین شکل ممکن فراهم شود، یادآور شد: انتظار می‌رود که در سایه تلاش و همچنین حمایت های بیشتر مسئولان شاهد توسعه روز افزون بخش کشاورزی در استان باشیم.

ماموستا رستمی افزود: زمانی که بخش کشاورزی استان کردستان رشد کند بخش زیادی از مشکلات و کاستی‌های استان به ویژه در حوزه بیکاری رفع می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تلاش مردم برای کسب روزی حلال، عنوان کرد: خداوند مسلمانانی را که در راستای اشتغال و کسب روزی حلال گام برمی‌دارد دوست داشته و برکات را بر وی نازل می‌کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24خرداد1398 ، کدخبر: 4640384: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
یعنی اگر در استان بخش کشاورزیش توسعه پیدا کنه استان هم توسعه پیدا میکنه رابطه مستقیم دارن باهمدیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین