پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
وزیر ورزش می‌گوید خود را موظف می‌داند امسال به هر شکل ممکن استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند.
شعارسال: مسعود سلطانی‌فر درباره روند خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: جلسات مربوط به این موضوع از مدتی پیش مستمراً ادامه دارد و ما خود را موظف می‌دانیم به هر شکل ممکن امسال قانون را اجرا کنیم و استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بر اساس قانون، شروع عملیات تعیین قیمت و وارد شدن به فرابورس از شهریور ماه است و پس از آن، پروسه در اختیار سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود و نه وزارت ورزش.

وی درباره عرضه این دو باشگاه در فرابورس توضیح داد: معتقدیم اجرای مصوبه قانونی مجلس به شکل کنونی در فرایند خصوصی‌سازی مقداری سخت است؛ بنابراین ما تقاضا داشتیم برای سرعت‌دهی به کار، دوستان مرتبط در مجلس اصلاحیه‌ای ارائه کنند تا بتوانیم سریع‌تر فرایند خصوصی‌سازی این دو باشگاه را انجام دهیم.

به گزارش خانه ملت، وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: نمایندگان در قالب طرح، اصلاحیه این قانون را پیگیری خواهند کرد تا فرایند خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس تسهیل و تسریع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1398 ، کدخبر: 2032919 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین