پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
اکنون فصل جوجه آوری فلامینگوها است و سواحل جنوبی تالاب شادگان محل جوجه آوری فلامینگوها شده، بر طبق سرشماری اخیر اداره حفاظت محیط زیست شادگان ۶ هزار و ۲۰۰ قطعه فلامینگو در تالاب شادگان سرشماری شده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۷ هزار قطعه فلامینگو در تالاب شادگان سرشماری شود.
شعار سال : سیلاب اوایل سال جدید در استان خوزستان موجب شد تا ۹۰ درصد تالاب شادگان آبگیری و پرندگان بیشتری نسبت به سال‌های گذشته به این تالاب بیایند و جمعیت فلامینگوها نیز افزایش یابد. فلامینگوها در قسمت جنوبی تالاب شادگان و در جاهایی که آب شور وجود دارد زیست می‌کنند، اکنون فصل جوجه آوری فلامینگوها است و سواحل جنوبی تالاب شادگان محل جوجه آوری فلامینگوها شده، بر طبق سرشماری اخیر اداره حفاظت محیط زیست شادگان ۶ هزار و ۲۰۰ قطعه فلامینگو در تالاب شادگان سرشماری شده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۷ هزار قطعه فلامینگو در تالاب شادگان سرشماری شود. تاکنون حدود ۲۰ درصد از جوجه‌ها نیز حلقه‌گذاری شده‌اند.



شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازخبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار: 26 خرداد1398، کدخبر:98032511359،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین