پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
با توجه به اینکه تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها شانس صعود دارد به همین خاطر سرمربی تیم ملی ریسک چندانی نکرد و فرصت را در اختیار باتجربه‌ها گذاشت.
شعار سال: با توجه به اینکه تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها شانس صعود دارد به همین خاطر سرمربی تیم ملی ریسک چندانی نکرد و فرصت را در اختیار باتجربه‌ها گذاشت.

 اگرچه تیم ملی والیبال کشورمان در سه هفته رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال عملکرد قابل قبولی داشت و توانست تیم‌های قدرتمندی همچون کانادا، لهستان، آلمان و ایتالیا را شکست دهد اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد حضور  بازیکنان باتجربه‌ها در میدان این مسابقات بود.

تیم ملی والیبال کشورمان امسال شرایط خوبی در لیگ ملت‌ها داشت، شروع خوب بلندقامتان باعث شد تا شانس صعود ایران برای رسیدن به فینال بالا برود و همین موضوع هم باعث شد تا ایگور کولاکوویچ باز هم ریسک چندانی نکند و فرصت را به بازیکنان جوان و تازه نفس ندهد.

تلاش بلندقامتان ایران برای رسیدن به سکوی لیگ ملت‌ها اتفاق قابل تحسین است اما نکته‌ای که نباید از آن غافل ماند جوانگرایی است که باید در ترکیب تیم ملی والیبال کشورمان به وجود بیاید.

بازیکنان جوانی همچون پوریا یلی، اصغر مجرد در کنار باتجربه‌ها در لیگ ملت‌های والیبال به میدان رفتند، البته همچون سال‌های گذشته ایگور کولاکوویچ به بازیکنان جوان فرصت زیادی نداد تا بتوانند خودشان را نشان دهند. با توجه به اینکه امسال سال منتهی به المپیک است و همه تیم‌ها برای رسیدن به سهمیه المپیک تلاش می‌کنند، به همین خاطر اکثر تیم‌های حاضر در لیگ ملت‌های والیبال با بازیکنان جوان خود به میدان آمدند تا بازیکنان باتجربه برای مسابقات گزینشی المپیک استراحت کرده باشند و با قدرت به میدان بیایند.

اما در تیم ملی با توجه به شانس صعود به مرحله فینال و کسب سکوی لیگ ملت‌ها سرمربی تیم فرصت زیادی در اختیار بازیکنان جوان نداد تا تیمش نتیجه بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1398، کدخبر: 398609 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
به نظرم عملکرد مربی تیم ملی عالی بوده و خیلی موفق در هر دو زمینه عمل کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین