پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۳۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
برانکو ایوانکوویچ از دست مدیران باشگاه پرسپولیس دلگیر بود و حالا با الاهلی عربستان قرارداد امضا کرده است.
شعارسال: فرستادن نامه فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ به باشگاه پرسپولیس موضوعی ناراحت کننده است چرا که سرخ‌پوشان برای حفظ سرمربی که موفقیت‌های بی‌نظیری را نصیب این تیم کرده تلاش لازم را نکردند.

ماندن برانکو همه پرسپولیسی‌ها را خوشحال می‌کند و امید بود که مدیران سرخ‌پوش بتوانند این مربی را حفظ کنند اما نباید کار به جایی می‌رسید که سرمربی کروات سرخ‌ها نامه فسخ قرارداد ارسال کند.

پرسپولیس پیش از آمدن برانکو در ۱۴ دوره لیگ برتر تنها دو بار قهرمان این مسابقات شده بود اما این مربی کروات موفق شد تا سه قهرمانی متوالی را برای سرخ‌ها به ارمغان آورد. این مربی برای نخستین بار پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمان آسیا رساند و قهرمانی در جام حذفی نیز از دیگر موفقیت‌هایی بود که سرخ‌ها با برانکو آن را تجربه کردند.

علاوه بر اینها پرسپولیس در سه سوپرجام متوالی هم قهرمان شده که این جام‌ها نیز در دوران سرمربیگری برانکو به دست آمده است. مدیران باشگاه پرسپولیس نباید اجازه می‌دادند تا کار به جایی برسد که نامه فسخ از سوی این مربی موفق فرستاده شود و ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد.

حالا مدیران پرسپولیس که می‌خواهند تا از راهی شده مطالبات برانکو را به او بدهند و حتی ۲۰ درصد از پیش پرداخت قرارداد فصل آینده را نیز در اختیارش بگذارند تا او را از دست ندهند باید درحسرت جدایی‌اش بمانند چرا که این مربی با الاهلی عربستان قرارداد امضا کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1398 ، کدخبر: 398583 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین