پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: قیمت خودرو براساس وضعیت عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و با توجه به تصمیمات گرفته شده در کمیته خودرو برای مدیریت عرضه و تقاضا، شرکت‌های عرضه کننده اقدام به ایفای تعهدات معوق کرده اند.
شعار سال: معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: قیمت خودرو براساس وضعیت عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و با توجه به تصمیمات گرفته شده در کمیته خودرو برای مدیریت عرضه و تقاضا، شرکت‌های عرضه کننده اقدام به ایفای تعهدات معوق کرده اند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت روز دوشنبه گزارش داد: «وحید منایی» به برخی اقدام‌ها از جمله جلوگیری از پیش فروش خودروهای جدید، تکمیل خودروهای ناقص تولیدی و تحویل آن به خریداران اشاره کرد و افزود: همکاری قطعه سازان داخلی در تأمین قطعات مورد نیاز خودروها و ترخیص بخشی از خودروهای وارداتی دپو شده در گمرکات، پوشش بخشی از تقاضای خریداران را به دنبال داشته است.

منایی بیان داشت: مدیریت تقاضای کاذب با محدودیت در خرید یک خودرو برای هر شماره ملی، کاهش نرخ ارز و کم شدن جو روانی حاکم بر بازار، روند کاهشی قیمت خودرو را به دنبال داشته است.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: کاهش سرعت جابجایی نقدینگی‌های سرگردان نیز موجب کاهش شکاف عرضه و تقاضای خودرو و در نتیجه کاهش قیمت‌ها شده است.

وی ادامه داد: حفظ وضعیت عرضه خودرو، افزایش سطح تولیدات شرکت‌ها و تکمیل خودروهای ناقص موجود در انبارها، در ماه‌های آینده منجر به افزایش عرضه خودرو خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1398 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین