پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
اتفاقات غیر معمولی که در بحرانی‌ترین روزهای فصل نقل و انتقالات برای دو تیم پرسپولیس و استقلال رخ می‌دهد بیشترین ضرر را برای هر دو تیم مدعی قهرمانی فصل بعد در پی خواهد داشت.
شعارسال: در ۴۸ ساعت گذشته اتفاقات نامیمون سریالی در دو باشگاه سرخابی رخ داد که از دل هیچیک از آنها خبر خوبی بیرون نمی‌آمد. در اردوگاه استقلال پس از آنکه سرانجام آندره آ استراماچونی "بله" را داد و امضای الکترونیکی اش را پای قرارداد ایمیلی انداخت، موجی از امیدواری در باشگاه استقلال به راه افتاد.

به محض انتشار این خبر، گروه نقل و انتقالاتی باشگاه فعالیت خود را شروع کرد تا بازیکنانی که در این مدت با آنها صحبت شده بود را به خدمت بگیرد ولی چند اشتباه ریز موجب شد تا مشکلاتی بزرگ بوجود بیاید.

وقتی فرهاد مجیدی به انتقاد سفت و سخت در ارتباط با نحوه یارگیری باشگاه استقلال و اتفاقات پشت پرده و مذاکرات پنهانی با امثال محمدرضا حسینی بازیکن وقت ذوب آهن پرداخت و برخی اعضای باشگاه را در این زمینه ناکارآمد دانست و مدعی شد آنها صلاحیت دخالت در امور مربوط یارگیری را ندارند، واکنش برخی نزدیکان به باشگاه موجی از اختلافات را بوجود آورد.

درست یکی دو روز پس از این مصاحبه بود که فایل صوتی بریده شده‌ای از فرهاد مجیدی علیه یکی از دست اندرکاران یارگیری منتشر شد که رسماً او را رودرروی باشگاه قرار می‌داد. البته این پایان اتفاقات غریب و بی موقع استقلال نبود.

خروج مهدی رحمتی از تیم استقلال و هجوم ۶ تن از هواداران این تیم به ساختمان باشگاه که منجر به ضرب و جرح راننده مدیرعامل باشگاه شده و شیشه‌های ساختمان را میزبان پاره آجُرهای این افراد کرد هم از جمله مصائب این روزهای باشگاه بود اما باز هم حواشی استقلال به پایان نرسید.

پس از بروز انتقادات شدید هواداران به این موضوع که چرا استقلال با بازیکنان بدون قراردادش تمدید نمی‌کند، علی خطیر در گفت و گویی با سایت باشگاه استقلال از درخواست‌های میلیاردی وریا غفوری و سید حسین حسینی که به نوعی جزو مذاکرات محرمانه آنها با باشگاه محسوب می‌شد پرده برداشت! رفتاری که حسینی آن را نپسندیده و نامتعارف دانستند! همین موضوع کافی بود تا سید حسین حسینی هم علیه خطیر حرف زده و او را عامل همه مشکلات استقلال برشمرد!

این مصائب البته تنها گریبان استقلال را نگرفته بود بلکه در باشگاه رقیب و خانه پرسپولیسی‌ها هم وضعیت بدی بوجود آمده است. پایان همکاری برانکو با پرسپولیس در شرایطی که سومین جام قهرمانی را در پایان لیگ هجدهم برای هواداران این تیم بدست آورد کافی بود تا فضای آرام ماههای گذشته این باشگاه را به کل زیر و رو کند. پیرو همین خبر گروهی از دلواپسان باشگاه و نام پرسپولیس مقابل ساختمان باشگاه تحصن کردند! تیمی که در آستانه شروع فصل بدنسازی حالا باید تازه دنبال سرمربی بگردد!

ساعاتی پس از آن بود که خبر رسید علی علیپور همه پست‌های صفحه شخصی اش را پاک کرده و قرار است از این تیم جدا شود! البته پاک کردن پست‌ها در اینستاگرام سبب شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به این بازیکن موضع بگیرند اما او با انتشار ۴ استوری اعلام کرد که پست‌هایش را پاک نکرده و آن‌ها آرشیو شده اند.

ظاهراً هیأت مدیره باشگاه هم با استناد به آخرین صحبت‌هایی که با برانکو داشته اند فعلاً اقدامی برای تعیین جایگزین او نکرده بودند و همین موضوع سبب می‌شود تا عملاً مدافع عنوان قهرمانی در لیگ نوزدهم فصل بدنسازی را دیرتر از همیشه استارت بزند!

سلسله اتفاقاتی که قطعاً در این روزها که همه باشگاه‌ها سرگرم تیم بستن، برنامه ریزی برای اردوی پیش فصل و استارت تمرینات بدنسازی هستند سرخابی‌ها را به دردسر می‌اندازد. گرچه این اتفاق برای سپاهانی‌ها که تیم بستن را پیش از همه شروع کرده و با سرمربی پرافتخارشان دنبال دستیابی به قهرمانی لیگ نوزدهم هستند بسیار خوب است. در واقع به نظر می‌رسد استقلال و پرسپولیس در این هفته‌ها برای سپاهانی بازی می‌کنند که بی سروصدا در حال یارگیری است و چمدانش را برای صعود به قله فوتبال ایران می‌بندد!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 28 خرداد 1398 ، کدخبر: 967642 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین