پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
استاندار هرمزگان گفت: نسل جوان و به ویژه دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستند با تفکر، اندیشه و بهره گیری از فناوری های روز در استفاده بهینه از انرژی به ویژه آب و برق نقش تاثیرگذاری دارند.

شعارسال: استاندار هرمزگان گفت: نسل جوان و به ویژه دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستند با تفکر، اندیشه و بهره گیری از فناوری های روز در استفاده بهینه از انرژی به ویژه آب و برق نقش تاثیرگذاری دارند.

 دکتر فریدون همتی در آیین اختتامیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب)، محیط زیست و طبیعت را ثروت همه انسان های امروز و فردا دانست و بیان داشت: توجه به حفظ و نگه داری از طبیعت و محیط زیست از مسائل بسیار مهم و همواره در اولویت است.

وی ادامه داد: باید با شناخت دقیق از طبیعت پیرامون خود در نگه داری مطلوب از آن بکوشیم.

استاندار هرمزگان افزود: طبیعت به مانند یک موجود زنده و بسیار پیچیده و حساس است که مأموریتی بزرگ و به وسعت همه انسان های گذشته، حال و آینده دارد و باید از آن نسل به نسل مراقبت شود.

همتی تصریح کرد: همه باید از میراث گران بهای طبیعت با دقت مراقبت کنیم.

وی تبیین اهمیت و نگه داری از طبیعت و محیط زیست توسط کارشناسان و صاحب نظران را بسیار مهم دانست و به مسئله اهمیت حفاظت از منابع آب اشاره کرد و گفت: کشور ما به لحاظ منابع آبی کشوری خشک و استان هرمزگان نیز منطقه ای فراخشک محسوب می‌شود و در این شرایط باید قدر آب را بسیار بدانیم.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: نسل جوان و به ویژه دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستند با تفکر، اندیشه و بهره گیری از فناوری های روز در استفاده بهینه از انرژی به ویژه آب و برق نقش تاثیرگذاری دارند.

همتی خاطرنشان کرد: هر کدام از ما باید نقش خود را در حفظ منابع آب و صرفه جویی در مصرف آن بسیار مهم بدانیم و در این راستا احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی تأکید کرد: نیازمند فرهنگ سازی عمومی در راستای مصرف درست به ویژه در خصوص مصرف آب و برق هستیم و نقش مشارکت عمومی مردم در این زمینه بسیار اثر گذار است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان می توانند با بینش، تفکر و تعقل خود ایده های مبتکرانه ارائه دهند تا با حفظ منابع طبیعت به ویژه آب، آینده بهتری برای کشور و جامعه ما همراه با پیشرفت و توسعه رقم بخورد.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار: 27 خرداد1398،کدخبر:859114 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
فرهنگ سازی فرهنگ سازی و هزاران بار فرهنگ سازی باید تبلیغات فرهنگی بسیار گسترده ای داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین