پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اروپا نمی‌تواند بیش از این با نظام جمهوری اسلامی ایران بازی کرده و در تعهدات برجامی خود تعلل کند.
شعار سال: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اروپا نمی‌تواند بیش از این با نظام جمهوری اسلامی ایران بازی کرده و در تعهدات برجامی خود تعلل کند.

ولی‌الله نانواکناری ، با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران در کلام مقام معظم رهبری هویدا شد و دیدار ادوارد شواردنادزه با امام خمینی(ره) را تداعی کرد که محصور صلابت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شده بود.

وی افزود: موضع‌گیری مقتدرانه حضرت آقا در مقابل آمریکا بسیار صریح بود و ایشان ترامپ را شایسته دادن پیام هم ندانستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در آن دیدار مشخص کرد که آمادگی ارتباط با دولت ژاپن را دارد و روابط دیپلماتیک آبه را پذیرفته است.

نانواکناری با بیان اینکه موضع‌گیری مقام معظم رهبری در این دیدار پیام قاطع و روشنی برای سران اروپا داشت، گفت: اروپایی‌ها باید نسبت به عهدی که در برجام بستند وفادار باشند، آمریکا بدعهدی کرد و اروپا هم نمی‌تواند بیش از این با نظام جمهوری اسلامی ایران بازی کرده و در تعهدات برجامی خود تعلل کند؛ بنابراین توصیه این است که تجدید نظری در اقدام و عمل خودشان داشته باشند و آنچه را قول دادند عمل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1398، کدخبر: 399246 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
0
0
اروپا می تونه کاری منه ولی دلش نمی خواد کاری کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین