پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۰۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت گفت: سازمان غذا و دارو ۹۶درصد هزینه تأمین داروهای مورد نیاز بیماران خاص را به‌عهده گرفته است.وی با اشاره به نرخ ناباروری گفت: نرخ ناباروری در چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، سال گذشته این آمار 23 درصد گزارش شد اما مرکز ناباروری چهارمحال و بختیاری سال گذشته 194 زوج را درمان کرده است.

شعار سال: مهدی شادنوش پیش از ظهر امروز در بازدید سرزده از مراکز درمانی استان با اشاره به هزینه داروهای بیماران خاص اظهار داشت: وزارت بهداشت میزان پرداختی برای درمان بیماران را به حداقل رسانده و سازمان غذا و دارو 96 درصد هزینه تأمین داروهای مورد نیاز بیماران خاص را به‌عهده گرفته است.

وی با اشاره به نرخ ناباروری گفت: نرخ ناباروری در چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، سال گذشته این آمار 23 درصد گزارش شد اما مرکز ناباروری چهارمحال و بختیاری سال گذشته 194 زوج را درمان کرده است.

قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت نیز در حاشیه بازدید از مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر کاهش دغدغه بیماران بیان کرد: کمبود اعتبارات و نیروی انسانی از عمده‌ترین مشکلات مراکز درمانی در چهارمحال و بختیاری است.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های کاری وزارت بهداشت راه‌اندازی بخش رادیوتراپی در استان چهارمحال و بختیاری برای درمان بیماران صعب‌العلاج در مرکز درمانی هاجر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 30خرداد 98، کد خبر: 2036597 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین