پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹
سردار طلایی عضو سابق شورای شهر تهران به انتشار یک کلیپ با موضوع جعبه سیاه فساد بانک سرمایه واکنش نشان داد.

شعارسال: در ساعت 21:31 دقیقه روز چهارشنبه 29 خردادماه 1398 بود که در کانال شخصی یاشار سلطانی مطلبی با این موضوع منتشر شد؛ رمزگشایی از مرتضی طلایی عضو سابق شورای شهر تهران و متهم دانه درشت پرونده بانک سرمایه، در این مطلب تلگرامی یک ویدئو منتشر شده است و عنوان کردند؛ حالا با انتشار این ویدئو می شود دقیق تر فهمید جعبه سیاه فساد بانک سرمایه چه کسی است و ریخته گران چگونه تبدیل به سهامدار اصلی بانک سرمایه شد؟

و اما در بامداد روز جمعه 31 خردادماه؛ مرتضی طلایی پاسخ خود را به این اتهام تلگرامی در اختیار تهران رسانه قرار داد که متن آن بشرح زیر می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم ؛

طي روزهاي گذشته در ادامه كليپهاي سريالي و اتهام زني هاي ناروا، كليپ ديگري در فضاي مجازي منتشر شده و بر اساس آن مواردي در موضوعات سالهاي قبل بانك سرمايه و شهرداري تهران به بنده نسبت داده شده كه براي استحضار همگان به نكاتي چند در اين باره اشاره مي كنم :

١- اين شكل از اتهام ها زني ها براي بنده موضوع غريب و عجيبي نيست، در انتخابات دو دوره قبل مجلس شوراي اسلامي در اصفهان هم شبيه همين موضوعات بارها و بارها تكرار شد، حالا هم اينگونه كليپ سازي ها درست بعد از ارائه طرح مترقي مجلس نو از سوي جناب آقاي دكتر قاليباف مطرح مي شود، پر واضح است كه هدف اتهام زنندگان پشت صحنه چيست و البته اين كه چرا این دغدغه مندان عدالت، تا پیش از نزدیکی به انتخابات مجلس سکوت کرده بودند هم موضوعي است كه خود بايد نسبت به آن پاسخگو باشند !

۲- بنده در خفا و علن اعلام كرده ام كه قصد ورود مستقيم به عنوان كانديدا در انتخابات پيش روي مجلس را ندارم اما تمام تلاش خود را براي حضور جوانان مومن، وطن_پرست، متخصص و انقلابي در اين دوره انتخابات خواهم كرد تا ان شاء الله با یک مجلس جوان و انقلابی در رسیدن به یک دولت جوان، انقلابی و کارآمد موفق شویم و با اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه به امام (ره)، شهدا و انقلابمان ادای دین کنیم و با شاد کردن دل مردم متدین و با بصیرت پاسخ محکمی به دلدادگان به بیگانه بدهیم . به جنگجويان مجازي و حاميانشان هم توصيه مي كنم وقت خود را صرف سوژه هاي ديگر كنند و از بابت حضور بنده در انتخابات نگران نباشند .

۳- در موضوع واگذاري سهام بانك سرمايه هم كاش طراحان اين كليپ و حاميانشان به جای این همه حرف های پراکنده، غير مستند و انتزاعي، یک برگ سند یا حکم دادگاه از مداخله بنده در این داستان ارائه مي كردند. اگر قرار بر اتهامات شفاهی باشد، هر کسی می تواند هر شخصی را به هر چیزی متهم نماید. از همين فضا استفاده و اعلام مي كنم آماده پاسخگويي و شفاف سازي كامل در اين پرونده بوده و اميدوارم شواليه هاي مجازي هم به جاي بازي با آبروي افراد شجاعت و شرافت ارائه هر نوع سندي كه منجر به اتهام بنده مي شود را به دستگاه قضايي داشته باشند تا "رو سيه شود هر كه در او غش باشد"

۴- حضور بنده در یک جلسه مربوط به اختلاف بین شهرداری و خریدار سهام بانک سرمایه به حسب وظیفه نمایندگی در شورا بوده و درثانی مستندات چرایی حضور و مکاتبات بنده با مقامات شهرداری و نظریه کارشناسان دادگستری در موارد پیش گفته نزد بنده محفوظ است و درصورت لزوم ابایی از انتشار آن ها برای استحضار عموم مردم ندارم.

5- مشی بنده در طول دوران خدمتم دوری از منازعه و مجادله بوده است و اعتقاد دارم نباید کام مردم را با این حاشیه ها تلخ کرد، در عین حال بر این باورم همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم، اگر اطلاعی از ارتکاب خلاف یا جرم دیگران داریم موظف هستیم آن را به مراجع ذیصلاح ارائه نمائیم و البته پس از احراز ارتکاب جرم و اعلام آن بدون هیچ گونه ترحمی چنین فردی را درجامعه رسوا کنیم. بنده هم تا الان در این خصوص سکوت کرده ام اما این هم دستی جناحین سیاسی براي توليد و انتشار اين كليپ خبر از یک توطئه می دهد كه باید مقابل آن ایستاد. اگر اين عدالت طلبان! بدنبال شفافيت هستند بنده با اعلام جرم و شکایت علیه "تهيه كنندگان اين كليپ"، "فردي كه در كليپ به سخنان وي استناد شده" و "منتشر كنندگان" به آن ها اين فرصت را خواهم داد تا در پیشگاه مردم، مدارک خود را هر چقدر جزئی به دستگاه قضايي ارائه دهند و در راه استقرار عدالت واقعي و نه فانتزي بکوشند .

٦- نتايج پيگيري هاي خود را از طريق همين فضا در اختيار دوستان، همراهان و عدالت طلبان واقعي قرار خواهم داد .

وَ تَمَّتْ كَلِمَةُ رَبِّكَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَدِّلَ لِكَلِماتِهِ . ( و مشیت پروردگار تو با صدق و عدل به جریان افتاده است ، هیچ عامل تبدیل كننده‏اى براى مشیت‏هاى او وجود ندارد ) . "سوره مائده آیه 8

در پایان باید منتظر ماند تا شاهد باشیم دستگاه قضا چگونه به اتهام زنی های تلگرامی و پاسخ های اینستاگرامی رسیدگی خواهد کرد!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تهران رسانه، تاریخ انتشار: 31خرداد1398 ، کدخبر: 2287: www.tehranrasaneh.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین