پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
نماینده مردم همدان در مجلس از اجرایی نشدن مصوبه قانونی درباره افزایش حقوق از سوی دولت انتقاد کرد و گفت: نماینده دولت مدعی بود به ما قانونی ابلاغ شده که اجازه داده ما هر چه دل‌مان خواست انجام دهیم.
شعارسال: حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: وظیفه نمایندگی قائم به فرد است و قابل واگذاری به دیگری نیست و مجلس نمی‌تواند اختیارات قانون‌گذاری را به شخص یا هیاتی واگذار کند.

وی افزود: مجلس بند ی تبصره ۱۲ قانون بودجه را مصوب کرد که به موجب آن افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به اضافه ۱۰ درصد حقوق را برای کلیه کارکنان بازنشسته و شاغل لشکری و کشوری در نظر گرفته بود.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: در جلساتی که هیات رئیسه برای این موضوع تشکیل داد و نماینده دولت نیز حضور داشت پرسیدیم که چرا این قانون را طوری اجرا کردید که یک نفر 5 یا 4 میلیون تومان افزایش حقوق پیدا کرد.

حاجی بابایی اظهار داشت: نماینده دولت مدعی بود به ما قانونی ابلاغ شده که اجازه داده ما هرچه دلمان خواست انجام دهیم.

وی افزود: این متن بدون آنکه در صحن علنی مجلس قرائت و رأی گیری شود به دولت ابلاغ شده؛ لذا اگر سندی وجود دارد آن را ارائه دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 2 تیر 1398 ، کدخبر: 13980402000732 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین