پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۹۲۰
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پرواز پهپاد جاسوسی آمریکا از خاک امارات خلاف موازین بین‌المللی است.
شعارسال: سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به تذکر مقام‌های وزارت امور خارجه به مسئولان اماراتی اظهار کرد: پهپاد متجاوز آمریکایی از پایگاه‌ نظامی در امارات به آسمان جمهوری اسلامی ایران آمد و دستگاه دیپلماسی سفیر امارات را احضار کرد و به آنها هشدار لازم داده شده است.

وی رفتار امارات را خلاف موازین بین‌المللی دانست و افزود: کشورهای همسایه نباید به متجاوز حق استفاده از سرزمینشان را بدهند و این مبتنی بر ضوابط و قوانین بین‌المللی است که خاک کشورهای همسایه نباید مورد استفاده کشورهای غیرهمسایه برای حمله قرار بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر لازم باشد مسیر حقوقی را در مقابله با رفتار اماراتی‌ها پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: امارات متحد عربستان سعودی است و این رفتارها بر محور ایران‌هراسی شکل می‌گیرد.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: مشی جمهوری اسلامی ایران بر اساس تنش‌زدایی است، اما مقابل کسانی‌که خلاف امنیت ملی ما عمل می‌کنند واکنش مناسبی خواهیم داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 3 تیر 1398 ، کدخبر: 400076 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین