پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: قول داده بودیم صندوق بازنشستگی کشوری را به پایلوت شفافیت تبدیل کنیم و برای نخستین‌بار، حقوق و مزایای مدیران صندوق و هلدینگ‌های تابعه منتشر شد.
شعار سال:مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: قول داده بودیم صندوق بازنشستگی کشوری را به پایلوت شفافیت تبدیل کنیم و برای نخستین‌بار، حقوق و مزایای مدیران صندوق و هلدینگ‌های تابعه منتشر شد.

حقوق‌ چند ده میلیونی برخی مدیران صندوق بازنشستگی کشوری!+عکس
سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در اینستاگرام خود نوشت: سال‌های سال است که مردم خواهان انتشار عمومی حقوق و مزایا و سایر دریافتی‌های مدیران هستند اما این امر مهم، همچنان در تعارفات دستگاه‌های قوای مختلف عملی نشده یا بصورت ناقص اجرا شده است.

سید میعاد صالحی در ادامه اظهار کرد: در ادامه مسیر #شفافیت در #صندوق_بازنشستگی کشوری و در راستای دستور وزیر محترم مبنی بر شفافیت در همه ارکان و فعالیت‌های صندوق و تبدیل آن به پایلوت شفافیت به عنوان اکسیر حیات بخش برای بازگرداندن اعتماد عمومی، حقوق و مزایای سال ۹۷ مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره صندوق بازنشستگی و هلدینگ‌های تابعه منتشر شد و از طريق سامانه شفافیت سایت صندوق در دسترس عموم قرار گرفت.

صالحی تأکید کرد: این اولین بار است که میزان مجموع حقوق، مزایا، اضافه کار، کارانه، پاداش و ... یک دستگاه اجرایی منتشر می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در این شرایط سخت اقتصادی برای مردم، دریافتی‌های چند ده میلیونی برخی از مدیران، قلب ما را هم مانند شما به درد می‌آورد. بویژه مدیرانی که عملکرد ضعیفی داشته و بیشتر به فکر جیب خودشان بوده‌اند تا #جيب_بازنشستگان. اما به لطف خدا این رویه غلط ادامه نخواهد یافت و اقدامات مقتضی در حال انجام است.

صالحی با تأکید بر اینکه ما #نسل_سومیها در حال عمل به قولمان برای شفافیت هستیم، تصریح کرد: سایر دستگاه های دولتی، حاکمیتی و عمومی را نیز به #چالش_اعلام حقوق دعوت می‌کنیم تا شفافیت را نه در شعار که در عمل محقق کنند.

وی نوشت: در این صورت می‌توان امیدوار بود که به تدریج شاهد افزایش کارآمدی و سلامت اداری و نیز افزایش اعتماد و دلبستگی مردم به نظام و مسئولین باشیم.
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:3تیر1398،کدخبر:400312،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین