پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
پیشکسوت کشتی آزاد گفت: شرایط فعلی کشتی نشان می‌دهد که باید هر چه سریع‌تر انتخابات این فدراسیون برگزار شود و تعلل بیش از اندازه جایز نیست.

شعار سال : محسن کاوه درباره حضورش در کمیته فنی کشتی آزاد گفت: من همیشه ثابت کردم که هر زمان کشتی به من احتیاج داشته باشد، بدون چشم‌داشتی هر کاری که از دستم بربیاید برای ورزش اول کشور انجام می‌دهم. در بحث کمیته فنی دوستان بهمن محبت داشتند و از من خواستند که در جمع آنها قرار بگیرم. امیدوارم که با کمک فکری در مسابقات انتخابی بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم و کشتی‌گیران را به دور از هر حرف و حدیثی انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: جمعه هفته جاری انتخابی تیم ملی در چهار وزن برگزار می‌شود و امیدوارم کسانی که شایستگی پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارند، بتوانند در این مسابقات عملکرد قابل قبولی ارائه دهند. در حال حاضر تمامی کشتی‌گیران انگیزه بالایی دارند و همه در تلاش هستند که بتوانند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند. باعث خوشحالی است که کشتی‌گیران با انگیزه کار می‌کنند. من در بحث فنی به آینده کشتی‌گیران خوشبین هستم و امیدوارم که در مسابقات جهانی که در شهریور ماه سال جاری در قزاقستان برگزار می‌شود، بهترین عملکرد را داشته باشند.

عضو کمیته فنی کشتی آزاد در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی اظهار کرد: تعلل در زمان برگزاری انتخابات کشتی از دو جهت به ضرر خواهد بود. در وهله اول عدم برگزاری انتخابات باعث بی‌اخلاقی‌ها و بداخلاقی‌ها در کشتی شده است و همین موضوع باعث شده که خیلی از بزرگان کشتی هتک حرمت شده و بی‌احترامی ببینند. یک‌سری از افراد که در حد و اندازه کشتی نیستند، در مورد کاندیدها صحبت می‌کنند و این اصلاً زیبنده کشتی نیست. ضمن اینکه از نظر فنی کشتی‌گیران با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. نعمتی به عنوان سرپرست فدراسیون کارهای پشتیبانی را انجام می‌دهد و امور جاری فدراسیون را برعهده دارد در حالی که یک رئیس در یک فدراسیون باید برنامه‌ریزی کند و مراحل آمادگی کشتی‌گیران را برای میدان المپیک مهیا کند.

وی ادامه داد: برای من جای سؤال است که چرا انتخابات برگزار نمی‌شود و وزارت ورزش در انتخاب فدراسیون مهم و کلیدی کشتی تعلل می‌کند. به هر حال امسال سال منتهی به المپیک است و همه کشتی‌گیران برای رسیدن به سهمیه المپیک نیازمند برنامه‌ریزی دقیق هستند و اگر این مسائل برای آنها حل نشود، ما نمی‌توانیم در المپیک مانند ادوار گذشته نتیجه بگیریم. در حال حاضر تمامی رقیبان ایران از چند ماه قبل در حال آماده کردن خودشان برای میدان المپیک هستند اما در ایران ما هنوز در کش و قوس انتخاب رئیس فدراسیون هستیم.

کاوه همچنین در پاسخ به این سؤال که مسابقه انتخابی بین حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور در وزن ۸۶ کیلوگرم به‌صورت تک‌مبارزه برگزار می‌شود، اظهار کرد: به نظر من مسابقه انتخابی در هر وزنی باید بر اساس شرایط موجود برگزار شود. به این معنی که اگر در هر مسابقه‌ای اشتباهات داوری یا فردی رخ دهد، به کشتی‌گیر فرصت دیگری بدهند و با یک مسابقه او را قضاوت نکنند. من فکر می‌کنم در انتخابی این وزن که از حساسیت بالایی هم برخوردار است نباید احساس ناراحتی کنیم و هر موردی که پیش بیاید کادر فنی برای آن راهکار خواهد داشت. بنابراین نیاز است که برای هر دو کشتی‌گیر، مسئولان فدراسیون و کادرفنی مشخص شود که انتخابی چگونه برگزار خواهد شد اما در مورد نتیجه آن، شرایط موجود را هم در نظر بگیرند.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایرنا، تاریخ 4 تیر 98، کد مطلب: 400386 : www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
جای تاسف داره که فدراسیونی مثل فدراسیون کشتی با این درجه از اهمیت ماه هاست که رئیسش مشخص نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین