پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها کاری بی‌خاصیت و صرفاً برای پوشاندن فضاحت انهدام پهپاد جاسوسی آمریکایی‌ها با آتش نیروهای سپاه پاسداران است.
شعار سال : حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری  با اشاره به تحریم‌های جدید رژیم تروریستی آمریکا علیه کشورمان اظهار کرد: ترامپ دیگر چیزی برای ارائه در سیاست‌های خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران ندارد، برای همین عملاً مسائل قبلی را تکرار می‌کند.
وی با اشاره به تحریم فرماندهان سپاه اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر فرماندهان پنج منطقه نیروی دریایی سپاه را تحریم کرده است. این در حالی است که هیچ‌کدام از فرماندهان سپاه حساب بانکی در خارج از کشور ندارند که بخواهد تحریم باشد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تحریم‌ها کاری بی‌خاصیت و صرفاً برای پوشاندن فضاحت انهدام پهپاد جاسوسی آمریکایی‌ها با آتش نیروهای سپاه پاسداران است، گفت: ترامپ چنین رفتارهایی را باهدف تسکین آلامش انجام می‌دهند.
ذوالنوری بیان کرد: رئیس‌جمهور سفیه آمریکا، مقام معظم رهبری را در لیست تحریم‌ها قرار داده، مگر ایشان ماهیانه به آمریکا سفر داشتند که اکنون با تحریم‌های ترامپ دیگر نتوانند به این کشور سفر کنند! و یا کالایی جابه‌جا می‌کنند که این کالا تحریم باشد؟ بنابراین دولتمردان آمریکایی نمی‌دانند چه می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: کاری که بی‌خاصیت و ثمر است، نشان‌دهنده سبک‌مغزی و بی‌خردی انجام‌دهنده آن است و آمریکایی‌ها دیگر ابزاری در دست ندارند که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ترامپ پس از خبر سقوط پهپاد متجاوزشان ابتدا آماده‌باش نظامی اعلام کرد و بعد شاهد معذرت‌خواهی او بودیم و تشکرش که هواپیمای مسافربری آنها را نزدیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در موضع اقتدار است و حنای رفتارهای آمریکایی‌ علیه ایران دیگر رنگ باخته است و آنها نتوانستند اهداف خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را محق کنند.
وی تصریح کرد: درست است تحریم‌ها سختی‌هایی برای کشور دارد، اما موجب اتکا به خود شده و روزبه‌روز دوام‌آوری ما را بیشتر می‌کند.

شعار سال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 5تیرماه 1398،کدخبر: 400574،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
حسابی بعد از قدرت نمایی ایران سوختن می خوان سوزششون کم شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین