پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی درباره جزئیات ماجرای قتل یک زندانی در فشافویه توضیحاتی داد.
شعار سال:اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی درباره جزئیات ماجرای قتل یک زندانی در فشافویه توضیحاتی داد.

جنایت در زندان فشافویه در کمتر از 90 ثانیه رخ داده است
اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی در خصوص جزئیات قتل یک زندانی در زندان فشافویه بیان کرد: این اتفاق در 90 ثانیه رخ داده است. یعنی در کمتر از دو دقیقه این درگیری به وجود آمده و زندانیان با سرامیک شکسته به آن مرحوم حمله کردند و این حمله به قدری سریع بوده که تا رسیدن مسئولان زندان او را مجروح کردند.

وی افزود: البته مأموران زندان بلافاصله این زندانی را به بهداری معرفی کردند و تحت درمان‌های اولیه قرار گرفت و سپس به بیمارستان اعزام شد، اما به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

جهانگیر با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر پیگیری موضوع قتل فشافویه گفت: مسئولان سازمان زندان‌ها به نمایندگی از ریاست قوه به خانواده آن مرحوم سرکشی و مراتب تسلیت خود را اعلام کرده و پیگیر این موضوع هستند و ما اجازه نمی‌دهیم حقوق این فرد تضییع شود.

گفتنی است؛ هفته گذشته "علیرضا شیرمحمدعلی" زندانی 21 ساله در زندان فشافویه مورد حمله دو قاتل سابقه دار قرار گرفت و با 30 ضربه مجروح شد.

به دنبال این حادثه غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده قتل مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی با حساسیت و جدیت تمام توسط دادسرای عمومی و انقلاب رسیدگی و همانند برخی پرونده‌های ویژه دیگر با گذشت 48 ساعت از وقوع قتل، تحقیقات دادسرایی آن انجام و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع و در دادگاه نیز به صورت ویژه و در حداقل زمان قانونی رسیدگی خواهدشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اعتمادآنلاین،تاریخ انتشار:5تیر 1398،کدخبر:315909،etemadonline.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین