پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۵۸۲
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
یورو اسپورت نسخه عربستان در گزارشی از داستان چمدان ۷۰۰ هزار دلاری برانکو و دلیل اصلی جدایی او از پرسپولیس سخن به میان آورد.
شعار سال:سایت عربستانی در گزارشی از داستان چمدان ۷۰۰ هزار دلاری برانکو و دلیل اصلی جدایی او از پرسپولیس سخن به میان آورد.
داستان چمدان ۷۰۰ هزار دلاری برانکو چیست؟
برانکو ایوانکوویچ با وجود آنکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، اما سرانجام تصمیم گرفت که از سرخ پوشان جدا شود. برانکو الاهلی عربستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و رسماً با این تیم قرارداد امضا کرد.

یورو اسپورت نسخه عربستان در گزارشی از داستان چمدان ۷۰۰ هزار دلاری برانکو و دلیل اصلی جدایی او از پرسپولیس سخن به میان آورد.

این سایت عربستانی نوشت: دلیل اصلی جدایی برانکو پرداخت نکردن مطالبات مالی او از سوی پرسپولیس است. تحریم‌های آمریکا علیه ایران مانع بزرگی در پرداخت مطالبات برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

برانکو ۷۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد. این مربی کروات باید برای دریافت طلب خود به ایران برگردد و این رقم را با یک چمدان از ایران خارج کند، اما او با یک مشکل بزرگ دیگر مواجه شده و آن اینکه قوانین ایران اجازه خروج بیش از ۵۰ هزار دلار را نمی‌دهد و این یعنی برانکو باید برای دریافت این رقم بار‌ها به تهران سفر کند و به نظر می‌رسد که طلب او به باد خواهد رفت. البته نباید فراموش کرد که باشگاه پرسپولیس از الاهلی به فیفا شکایت کرده و بر این باور است که پیوستن این مربی به الاهلی غیر قانونی است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جهان نیوز،تاریخ انتشار:6تیر 1398،کدخبر:692130،www.jahannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین