پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۱۶۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
آمار رسمی این‌گونه نشان می‌دهد که حداکثر مبلغی در که در ایران بابت اجاره هر متر واحد مسکونی پرداخت می‌شود حدود ۱۷۱ هزار تومان است!
شعار سال:آمار رسمی این‌گونه نشان می‌دهد که حداکثر مبلغی در که در ایران بابت اجاره هر متر واحد مسکونی پرداخت می‌شود حدود ۱۷۱ هزار تومان است!
اجاره‌نشینی در ایران چند؟
بررسی وضعیت معاملات مسکن در ایران تا پایان سال گذشته یعنی سالی که با افزایش تند قیمت خرید و فروش و اجاره خانه همراه بود مبلغ اجاره هر متر واحد مسکونی در مقایسه با پایان سال ۱۳۹۶ تا حداقل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

این در حالی است که حداکثر مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی به ۱۷۱ هزار و ۴۳۱ تومان می‌رسد.

همچنین حداقل مبلغ اجاره برای هر متر در کل کشور حدود ۱۸۱ تومان و در مجموع متوسط قیمت ۱۱ هزار و ۱۰۶ تومان گزارش شده است.

بر این اساس اختلاف حداقل و حداکثر مبلغ اجاره بابت هر مترمربع خانه در ایران به حدود ۱۷۱ هزار و ۲۵۰ تومان می‌رسد.

با این آماری که مرکز آمار بر آن تاکید دارد، برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری در ایران حداکثر هزینه‌ای که وجود دارد ماهانه ۱۷ میلیون تومان و برای حداقل قیمت در ماه حدود ۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فردا نیوز،تاریخ انتشار:6تیر 1398،کدخبر:945206،www.fardanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین