پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
مرتضی شهید زاده رئيس صندوق توسعه ملي: اين صندوق از طرح هایی که بتوانند در توسعه فزاینده کشور سهیم باشند حمایت می کند وی افزود: این صندوق با هدف تبدیل بخشی از منابع به ثروت‌های ماندگار، حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز و حمایت از طرح‌هایی که بتوانند در توسعه فزاینده کشور سهیم باشند، ایجاد شده است.
شعار سال:رئيس صندوق توسعه ملي: اين صندوق از طرح هایی که بتوانند در توسعه فزاینده کشور سهیم باشند حمایت می کند

رئیس صندوق توسعه ملی کشور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی البرز گفت : از چهار سال پیش تاکنون ۶۰ هزار میلیارد تومان از سوی صندوق توسعه ملی در اختیار طرح‌های کشاورزی، صنعت و معدن، دانش بنیان و تولیدی کشور قرار گرفته است.
مرتضی شهید زاده افزود: این صندوق با هدف تبدیل بخشی از منابع به ثروت‌های ماندگار، حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز و حمایت از طرح‌هایی که بتوانند در توسعه فزاینده کشور سهیم باشند، ایجاد شده است.
وی گفت : طبق اساسنامه صندوق و نظام بانکی ، بانک‌های عامل باید نسبت به بررسی این طرح‌ها اقدام کنند و پس از تایید طرحها از سوی بانک‌ها، منابع اعتباری در اختیار بانک‌ها قرار داده می‌شود تا از طریق آنها به پروژه‌ها پرداخت شود.
شهید زاده گفت: امروز کشور با مسائلی از جمله تحریم مواجه است و بخش خصوصی باید توانایی این را داشته باشد که با بالندگی به جلو حرکت کند تا چالش‌های این بخش کمتر شود و ما نیز مشکلی با بخش خصوصی نداریم، پشت آنها با تأمین مالی ایستاده ایم.
وی افزود: همچنین با هدف توسعه بخش گردشگری ، موافقت نامه‌هایی نیز با سازمان گردشگری برای ساخت و تجهیز هتل‌ها منعقد شده است.
رئیس صندوق توسعه ملی گفت: چهار هزار میلیارد تومان در ۲ سال گذشته در اختیار سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار گرفته که در برخی استان‌ها اقدامات خوبی از محل این اعتبارات انجام شده است.
شهید زاده با اشاره به ظرفیتهای البرز هم افزود: این استان از مشخصه‌های زیادی برخوردار است ، با وجود مراکز بزرگ تحقیقاتی در این استان، پس از تهران البرز می‌تواند مرکز محصولات دانش بنیان باشد و اگر این استان نتواند در این مساله پیشتاز باشد، هیچ استانی نمی‌تواند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما،تاریخ انتشار:6تیر1398،کدخبر:2461606،www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین