پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: سالانه ۲۵ میلیارد تومان وام اشتغال از سوی این بنیاد به هر استان کشور تخصیص می‌یابد.

شعار سال: «محمد سعیدی‌کیا» روز چهارشنبه در آیین اهدای ۵۰۰ سند مالکیت زمین در شاهین‌دژ افزود: مسوولان شهرستانی و استانی باید طرح‌های اشتغالزایی مردمی در مناطق محروم را با شتاب بررسی کنند تا با ارائه وام‌های پیش‌بینی شده گام‌های موثری در زمینه رونق اقتصادی و ایجاد زمینه اشتغال برداشته شود.


وی با تاکید بر لزوم شتاب بخشی در جذب اعتبارات و وام‌های پیش‌بینی شده برای آذربایجان غربی، افزود: تاکنون در سه سال گذشته نزدیک به ۶۵ میلیارد تومان وام یارانه‌دار هشت درصدی اشتغالزایی برای این استان در نظر گرفته شده که حدود ۴۳ میلیارد تومان آن جذب شده و ۱۰ میلیارد تومان دیگر در مرحله جذب است.

او از مسوولان آذربایجان‌غربی خواست تا پایان تیر جاری برای جذب مابقی تسهیلات بانکی اشتغالزایی اقدام کنند.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: زمین مناسبی برای ایجاد گاوداری پنج هزار راسی که سال گذشته به مردم شاهین‌دژ قول آن داده شده است باید انتخاب شود تا پس از تامین منابع مالی مدنظر از طریق تسهیلات بانکی کارهای اجرایی آن آغاز شود.

سعیدی کیا همچنین از واجدان شرایط خواست با توجه به دستورالعمل‌های بنیاد مستضعفان نسبت به ارائه مدارک لازم برای اخذ سند مالکیت املاک خود اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: اتاق فکر شاهین دژ باید توسط فرماندار تشکیل شود تا در راستای توسعه این شهرستان راهکار ارائه دهد.

رضا حسینی افزود: از مدیران و اعضای اتاق فکر شاهین دژ انتظار می‌رود طرح‌های سرمایه گذاری شهرستان را جهت ارائه در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری آذربایجان غربی که مرداد جاری برگزار خواهد شد آماده کنند.

وی در رابطه با طرح گاوداری پنج هزار راسی شاهین دژ نیز گفت: ظرف یک ماه آینده شرایطی را که بنیاد مستضعفان در خصوص این طرح اعلام کرده آماده می‌کنیم و امیدواریم به زودی شاهد کلنگ زنی این طرح باشیم.

وی ایجاد ۳۰ دامداری صنعتی متوسط مقیاس /۵۰۰ تا هزار و ۵۰۰ راسی / را از دیگر برنامه‌های اقتصادی استان در سال رونق تولید عنوان کرد.


«ایرج سلیمان زاده» هنرمند بین المللی خوشنویسی در حاشیه این مراسم تابلوی خط دست نویس خود را به پاس اجرای منویات مقام معظم رهبری در واگذاری اسناد علوی به «محمد سعیدی کیا» رئیس بنیاد مستضعفان اهدا کرد.

واگذاری اسناد علوی از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و تاکنون بیش از ۸۰ هزار سند به خانوارهای محروم سراسر کشور واگذار شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 5 تیر 98، کد مطلب: 83371555:www.irna.ir



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
ولیکن آیا میزان استفاده و بهره مندی از این وام ها مخصوصادر روستاها کاربردی داره و به اندازه است؟ ایا بازدهی ام داشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین