پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۹۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
نزدیک به ۸۸ درصد از مخاطبین نفتی‌ها با کلنگ‌زنی طرح‌های جدید پتروشیمی مخالفت کردند و خواستار این بودند که ابتدا طرح‌های پتروشیمی مانده بر زمین به سروسامان برسند
شعارسال:نزدیک به ۸۸ درصد از مخاطبین نفتی‌ها با کلنگ‌زنی طرح‌های جدید پتروشیمی مخالفت کردند و خواستار این بودند که ابتدا طرح‌های پتروشیمی مانده بر زمین به سروسامان برسند.


 در شرایطی که فشارهای تحریم بر دوش اقتصاد کشور سنگینی می‌کند، شنیدن اخبار گاه و بیگاه مراسمات کلنگ زنی طرح‌های جدید پتروشیمی، آن هم با هزینه ها هنگفت قدری نگران کننده است.
از سویی می‌توان این قبیل خبرها را نشان دهنده پویایی در این صنعت دانست؛ اما از سویی دیگر باید دید آخر این کلنگ زنی‌ها به کجا ختم می‌شوند و ما چند طرح نیمه تمام در صنعت پتروشیمی داریم.
در واقع باید گفت آرزوی خبر افتتاح طرح‌های پتروشیمی ناتمام در مقابل سیل عظیم اخبار کلنگ‌زنی ها همچنان بر دل ما مانده است، در همین راستا سایت تحلیلی خبری نفتی ها درنظرسنجی این هفته خود از مخاطبین خود خواسته بود تا بگویندآیا با کلنگ‌زنی‌های جدید در صنعت پتروشیمی با توجه به تعداد چشمگیر طرح‌های نیمه تمام این صنعت و نبود منابع مالی برای توسعه آنها موافقند یا مخالف؟

نکته جالب این بود که در این میان، نزدیک به ۸۸ درصد از مخاطبین لزومی به انجام کلنگ‌زنی‌های جدید ندیدند و با انجام آن مخالف بودند.


به هرحال امیدواریم طرح های کلنگ زنی مجتمع‌های پتروشیمی در مناطق مختلف کشور که چند وقتی است دیگرتبدیل به یک شوآف شده و مسوولان از آن بهره کامل می‌برند به پایان برسد و مسوولان محترم صنعت پتروشیمی این‌بار به فکر تامین مالی پروژه‌های نیمه تمامی بیفتند که به دلیل کمبود منابع مالی به گل نشسته اند.

لازم به دکر است این نظر ینجی همچنان فعال استو شما مخاطبین عزیز نفتی‌ها می‌توانید برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت نفتی ها ، تاریخ انتشار7 تیر 98 ، کدخبر: 15925، naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین