پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با اشاره به اینکه مجری پارک جنگلی سراوان در حال حاضر یک پیمانکار موقت بوده، اظهار کرد: طرح تجدیدنظر پارک سراوان با رویکرد جدید تهیه و مصوب شده و در شرف انتخاب مجری جدید از طریق مزایده است. محمدرضا عبداللهی […]
شعارسال:معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با اشاره به اینکه مجری پارک جنگلی سراوان در حال حاضر یک پیمانکار موقت بوده، اظهار کرد: طرح تجدیدنظر پارک سراوان با رویکرد جدید تهیه و مصوب شده و در شرف انتخاب مجری جدید از طریق مزایده است. محمدرضا عبداللهی […].

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با اشاره به اینکه مجری پارک جنگلی سراوان در حال حاضر یک پیمانکار موقت بوده، اظهار کرد: طرح تجدیدنظر پارک سراوان با رویکرد جدید تهیه و مصوب شده و در شرف انتخاب مجری جدید از طریق مزایده است.

محمدرضا عبداللهی با بیان اینکه در رویکرد جدید پارک جنگلی سراوان برنامه‌های مناسبی لحاظ شده، افزود: اخذ ورودی در پارک مذکور، فقط از خودروها، قانونی بوده و مبلغ آن هرساله توسط کارگروهی در فرمانداری‌ها تعیین می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دریافت وجه اضافی در پارک جنگلی سراوان قانونی نیست، گفت: در خصوص اخذ وجه از پیاده‌ها در پارک جنگلی سراوان حتماً تذکرات لازم داده خواهد شد.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره توسعه ارائه خدمات در پارک جنگلی سراوان تصریح کرد: برای مسئله پارک ماشین در بیرون و رفتن به داخل پارک باید فکری کرد چون استفاده‌کنندگان از پارک جنگلی سراوان هم پسماند و هم نیاز به ارائه خدمات دارند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار6تیر 98 ، کدخبر: 44459، rooydadegilan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
اخذ عوارض چی میشه بیشتر توضیح بدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین