پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۱۶۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
معاون آموزشی وزارت علوم در پیگیری تخفیف شهریه برای دانشجویان مناطق سیل زده، گفت: نیاز به دستورالعملی در این باره نیست و تصویب تعدیل شهریه در اختیار هیأت امنای دانشگاه‌ها است.
شعارسال: شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سؤال که برخی دانشجویان مناطق سیل‌زده درخواست تخفیف شهریه را دارند،‌گفت: در حالت کلی تخفیف شهریه امری غیرقانونی است و تنها در اختیار هیأت امناهای دانشگاه‌ها است که می‌توانند برای دانشجویانی که گرفتاری‌ دارند شهریه را تعدیل کنند؛ گرفتاری‌‌های شخصی یا گرفتاری‌های ناشی از مسائل زیست محیطی می‌توانند جزئی از موارد باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نیاز به دستورالعملی برای صدور این مجوز به دانشگاه‌ها است، گفت: نیاز به دستورالعملی در این باره نیست و دانشگاه‌ها با تصویب هیأت امنا می‌توانند برای اقشار خاصی از دانشجویان یا برای افراد خاصی که مسائل ویژه دارند تعدیل شهریه را تصویب کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 8 تیر 1398 ، کدخبر: 13980406000268 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
فقط تخفیف؟ اونم مثلا تخفیف 5 درصد تازه باید کلی سند و مدرک و چی و چی ببرن که پشیمون کنن ادم و اصلا از گرفتن تخفیف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین