پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
خسرو رفیعی بعد از سال ها تلاش از بانک پاسارگاد خداحافظی کرد. وی که پس از بازنشستگی از سازمان آب و فاضلاب برای همکاری با این بانک دعوت شده بود در معرفی و ارتقای این برند برتر مالی ایرانی، نقش مهمی را بازی کرد. لازم بذکر است که بعد از خداحافظی آقای رفیعی، دکتر ارشد هدایتی، به عنوان سرپرست روابط عمومی جانشین رفیعی شده است.
شعار سال:  خسرو رفیعی بعد از سال ها تلاش از بانک پاسارگاد خداحافظی کرد. وی که پس از بازنشستگی از سازمان آب و فاضلاب برای همکاری با این بانک دعوت شده بود در معرفی و ارتقای این برند برتر مالی ایرانی، نقش مهمی را بازی کرد.لازم بذکر است که بعد از خداحافظی آقای رفیعی، دکتر ارشد هدایتی، به عنوان سرپرست روابط عمومی جانشین رفیعی شده است.
 
استاد رفیعی مرد تلاش و کار بود و معروف بود که کار را خسته می کند، او شاه کلید روابط عمومی دستگاه هایی محسوب می شد که در آنها خدمت می کرد، این ویژگی در کنار روحیه نوع دوستی، حمایتگری و لهجه شیرین اصفهانیش، باعث شده بود تا احساس همکاران و خبرنگاران نسبت به وی ملغمه ای از محبت و احترام باشد.

استاد رفیعی که یکی از ستون های علم روابط عمومی در ایران محسوب می شود و برای مدتی نیز دبیر انجمن روابط عمومی ایران بود، ده ها مقاله در رابطه با این حوزه منتشر کرده است، اما روابط عمومی تنها دغدغه فکری استاد نبود، ایشان از هر فرصتی برای بهبود مدیریت صحیح منابع آب کشور استفاده می کرد.

انتشار ماهنمامه مهر آب به مدیرمسئولی استاد خسرورفیعی، که یکی از مراجع مکتوب خبری و تحلیلی خوب و معتبر کشور درحوزه صنعت آب محسوب می شود، نمودی از علاقه وافر ایشان به آب و آبادانی ایران عزیز است.
خوشبختانه، با کاهش مسئولیت های اداری، استاد زمان بیشتری برای انتقال تجربیات ارزشمند خود به نسل جدید خواهند داشت.

گر عشق نبودی و غم عشق نبودی
چندین سخن نغز که گفتی؟ که شنودی؟

ارشد هدایتی بعنوان جانشین آقای رفیعی ، دارای دکترای بازرگانی است و جزو کارکنان و پژوهشگران نمونه بانک پاسارگاد محسوب می‌شود. هدایتی همچنین دارای مدرک کارشناسی‌ ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی است و پژوهش‌ها و مقالات بسیاری را در خصوص محورها و موضوع‌های بازاریابی، سنجش وفاداری و رضایتمندی مشتریان، مسئولیت‌های اجتماعی، برند، تصویر سازمانی در ذهن مشتریان، اثربخشی خدمات و محصولات، تبلیغات، بانکداری‌الکترونیک و… ارایه داده‌ است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،تاریخ انتشار:3تیر1398،کدخبر:39116، 
www.shara.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
برازنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
1
نمونه یک ادم که فقط اسم مدیر را یدک کشیده و از ارتباط با عموم احترام و حرمت هیچ نمی دانست. حداقل از نظر من
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین