پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۱۷۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
نمازگزاران جمعه لواسان در نامه ای از رییس قوه قضاییه دعوت کردند تا به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی برای بازدید از ساخت و سازهای غیرقانونی و مفاسد رخ داده از جمله زمین خواری ها در این منطقه حضور یابد.

شعار سال: در پایان سخنرانی حجت الاسلام فوادیان معاون فرهنگی دادگستری کل استان تهران در پیش خطبه های نماز جمعه استشهادنامه ای توسط نمازگزاران لواسانی خطاب به رئیس قوه قضائیه امضا شد.

در متن این نامه چنین آمده است: احتراماً ما نمازگزاران جمعه لواسانات ضمن تائید افشاگری‌های حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات در رابطه به مفاسد اقتصادی و اجتماعی از جمله زمین خواری و کوه خواری و رواج فرهنگ ابتذال افشاگری و قصور و تقصیرهای مسئولان منطقه در مقابل این آفات انقلاب از جنابعالی دعوت می‌کنیم به لواسان (البته سر زده و بدون اطلاع قبلی) تشریف بیاورید و از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا شوید.

در ادامه نیز نوشته شد: تقاضا داریم هیئتی ویژه با اختیارات قضائی خاص مأمور نمائید تا در اسرع وقت به مسائل لواسانات رسیدگی و اقدام انقلابی نمایند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان تهران در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه لواسانات ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: عدالت تنها در سایهٔ قانون نظام اسلامی بر اساس قرآن از سنت نبوی، روایت معصومان و گفتار امام صادق (ع) محقق می‌شود.

حجت الاسلام محمد جواد فوادیان اظهار داشت: امانت مقام در دوران غیبت امام عصر (عج) باید در دست کسانی باشد که اهلیت دارند و هرگز به غیر آنان داده نمی‌شود.

این مقام مسئول افزود: عهد و امانت الهی به کسانی که دارای مقام عصمت، علم لدنی، ارزش‌های شناخته شده از جانب مقام ربوبی هستند داده می‌شود و هرگز به انسان‌هایی که اقدام به ظلم و تجاوز به حقوق دیگران و شرک به مقام ربوبی حتی با عمل کنند نمی‌رسد.

وی با تشبیه امام زمان (عج) به خورشید ابراز کرد: امت اسلامی در زمان غیبت نیز از فیض و نور ایشان استفاده می‌کنند.

لواسانات یکی از بخش‌های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده که طی چند سال اخیر زمین خواری، کوه خواری و تصرف زمین‌های ملی و تخریب محیط زیست در آن خبرساز بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 7 تیر 98، کد خبر: 83373330، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
امیدوارم که این مورد انجام بشه و در تمام مناطق همین رویدادها صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین